Formular de căutare

MyBRD Contact

Telefon

+4 021 302 6161

(apelabil din orice rețea)

TelVerde

0800 803 803

(gratuit, disponibil doar în rețeaua fixă Telekom România)

*BANCA

*22622

(tarif normal în rețelele Orange, Vodafone, Telekom Mobile și RCS Digi Mobil)

Email

mybrdcontact@brd.ro

Informații comerciale privind produsele și serviciile oferite de Bancă – disponibile luni - vineri între orele 08:00 - 21.00 (GMT+2) și sâmbătă - duminică între orele 08:00 – 20.00 (GMT+2).
Servicii de urgenţă clienţi - disponibile 24 de ore din 24.

Sugestii și sesizări

Telefon

+4 021 302 6163

(apelabil din orice rețea)

TelVerde

0800 802 208

(gratuit, disponibil doar în rețeaua fixă Telekom România)

Solicitări autorități

solicitari.autoritati@brd.ro

Exclusiv pentru comunicari cu alta destinatie decat comerciala. Publicarea acestei adrese de e-mail nu inlocuieste comunicarea letrica si nu constituie acordul expres al Bancii, astfel cum prevad dispozitiile legale de procedura civila sau penala, cu privire la comunicarea actelor prin intermediul postei electronice sau prin alt sistem de mesagerie electronica.


Ai nevoie de o programare într-o agenție BRD? Nimic mai simplu: completează formularul de mai jos și unul dintre colegii noștri te va contacta telefonic pentru confirmare. Intre timp descoperă AICI oferta de produse 100% online.

Ce produs/serviciu te intereseaza*

Reclamații și sesizări

Dacă ai o nemulțumire cu privire la relația ta de afaceri cu BRD – Groupe Société Générale te rugăm să consulți procesul de administrare a reclamațiilor..

Soluționarea petițiilor privind piața de capital

În situația în care petiția se referă la activitatea desfășurată pe piața de capital, te rugăm să consulți Petiții piața de capital.

Soluționarea alternativă a litigiilor:

1. Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor în Domeniul Bancar (CSALB) la numărul de telefon 021 9414. Mai multe informații poți obține consultând documentul Despre CSALB sau accesând www.csalb.ro, office@csalb.ro

Totodată, vă informăm că, pe website-ul CSALB există o secțiune special dedicată educației financiare destinata persoanelor fizice: https://csalb.ro/educatie-financiara/.

2. Entității de Soluționare Alternativă a Litigiilor în Domeniul Financiar Non-Bancar (SAL-FIN) din cadrul Autorității de Supraveghere Financiară (ASF). Activitatea SAL-FIN se desfășoară în Str. Steluței nr. 2, et. 2, sector 1, București, iar adresa de corespondență este în Splaiul Independenței nr. 15, sector 5, București, cu următoarele date de contact:

Fax: 021.659.64.36
Telefon: 0800.825.627 sau +4021.668.12.08
Site: www.salfin.ro

* Datele de contact menționate mai sus aparțin Entității de Soluționare Alternativă a Litigiilor în Domeniul Financiar Non-Bancar (SAL-FIN).