Asigură-te
că ai instalat
deja
aplicația de
mobile
banking
Atenție la noua tipologie de fraudă de tip spoofing, ce presupune utilizarea frauduloasa a numerelor de telefon asociate BRD.
Persoane care pretind că sunt angajați ai băncii falsifică, cu ajutorul unor softuri, numerele de telefon asociate cu BRD (ex: TelVerde sau numerele de urgență carduri ), în cadrul unor apeluri telefonice în care se solicită date personale sau confidențiale. Este important să nu dați curs unor solicitări de divulgare date confidențiale, indiferent de pretextul invocat de apelant.
Rămâi vigilent și raportează-ne imediat situațiile suspecte accesând serviciul MyBRD Contact.
Economisire și investiții
Economisire și investiții
Noutăţi
Aici gasiti stiri si materiale legate de actualitatea noastra : de la comunicate de presa business pana la proiectele din domeniul cultural, din educatie, sport sau tehnologie
Anunţuri de mentenanţă
Aici anuntam toate lucrarile de mentenanta intreprinse in scopul imbunatatirii performantei serviciilor noastre.
Scena 9
Este o platforma de jurnalism cultural care face portretul tinerei generatii de creatori.
Școala 9
Este un proiect editorial dedicat educației preuniversitare creat de DoR și BRD.
Mindcraft Stories
Publicație online despre știință & tehnologie, ca să înţelegem lumea în care trăim
Drumul banilor
Este un proiect de educație financiară, un ghid de folosire eficientă a banilor noștri.
Filialele şi societăţi asociate
Contact Investitori
Cultura
Investim in cultura pentru ca este nevoie de lideri şi proiecte care să ne reamintească de unde venim, cine suntem şi încotro ne ducem.
Educatie
Ne propunem să investim in profesori, pentru că aceștia sunt cei care pot schimba, in timp, educatia din Romania .
Sport
Iubim sportul pentru ca ne ofera o calatorie pasionanta, cu momente frumoase, momente mai grele, cu eroi care castiga, isi atrag fani sau dimpotriva se lupta cu momente dificile.
Mediu
Dezvoltarea economică nu se mai poate construi fără progres în domeniul mediului sau social. Este misiunea noastră să propunem modele de transformare pozitivă a lumii în care trăim.
Societate civilă
Implicarea in comunitate are ca obiective construirea de mecanisme durabile de interventie astfel incat copii si tinerii aflati in situatii dificile sa poata sa isi dezvolte abilitatile.
Lumea 9
Dezvoltăm și finanțăm proiecte, companii, afaceri pentru lumea de azi și cea de mâine. Pentru o lume curajoasă, care pune în centrul ei grija pentru planetă, dar și pentru oameni.
Mindcraft Academy
Programul care te ajută să faci puțină lumină în perspectivele tale. Să înveți ce îți place și apoi să faci ce-ți place.
Descoperă
Cunoaşte
Online trading
Echipa noastră
Alte informaţii
SMS banking
Serviciu ce îți oferă informații despre conturile bancare direct de pe telefonul mobil
Serviciu ce îți oferă informații despre conturile bancare direct de pe telefonul mobil
Află detalii »Aici gasiti stiri si materiale legate de actualitatea noastra : de la comunicate de presa business pana la proiectele din domeniul cultural, din educatie, sport sau tehnologie
Află detalii »Aici anuntam toate lucrarile de mentenanta intreprinse in scopul imbunatatirii performantei serviciilor noastre.
Află detalii »Este o platforma de jurnalism cultural care face portretul tinerei generatii de creatori.
Află detalii »Este un proiect editorial dedicat educației preuniversitare creat de DoR și BRD.
Află detalii »Publicație online despre știință & tehnologie, ca să înţelegem lumea în care trăim
Află detalii »Este un proiect de educație financiară, un ghid de folosire eficientă a banilor noștri.
Află detalii »Investim in cultura pentru ca este nevoie de lideri şi proiecte care să ne reamintească de unde venim, cine suntem şi încotro ne ducem.
Află detalii »Ne propunem să investim in profesori, pentru că aceștia sunt cei care pot schimba, in timp, educatia din Romania .
Află detalii »Iubim sportul pentru ca ne ofera o calatorie pasionanta, cu momente frumoase, momente mai grele, cu eroi care castiga, isi atrag fani sau dimpotriva se lupta cu momente dificile.
Află detalii »Dezvoltarea economică nu se mai poate construi fără progres în domeniul mediului sau social. Este misiunea noastră să propunem modele de transformare pozitivă a lumii în care trăim.
Află detalii »Implicarea in comunitate are ca obiective construirea de mecanisme durabile de interventie astfel incat copii si tinerii aflati in situatii dificile sa poata sa isi dezvolte abilitatile.
Află detalii »Dezvoltăm și finanțăm proiecte, companii, afaceri pentru lumea de azi și cea de mâine. Pentru o lume curajoasă, care pune în centrul ei grija pentru planetă, dar și pentru oameni.
Află detalii »Programul care te ajută să faci puțină lumină în perspectivele tale. Să înveți ce îți place și apoi să faci ce-ți place.
Află detalii »Formular pentru informaţiile oferite deponenţilor | descarcă |
Lista depozitelor excluse de la garantare | descarcă |
Plafonul de acoperire este suma maximă garantată în cazul în care banca la care este constituit depozitul nu este în măsură să îşi îndeplinească obligaţiile de plată conform condiţiilor contractuale şi legale aplicabile. Valoarea acestui plafon este de 100.000 EUR, echivalent în lei, per deponent, per bancă. Acest lucru înseamnă că toate depozitele de la aceeaşi instituţie de credit sunt agregate pentru determinarea încadrării în plafonul de acoperire. De exemplu, dacă un deponent deţine un cont de economii în valoare de 90.000 EUR şi un cont curent în care are 20.000 EUR, acesta va primi doar echivalentul în lei al sumei de 100.000 EUR.
Schema de garantare a depozitelor responsabilă este Fondul de Garantare a Depozitelor Bancare, cu sediul în Str. Negru Vodă nr. 3, corp A3, et. 2, Sector 3, Municipiul București, cod: 030774, având următoarele nr. de telefon: 0314232882/0213266020/0314232805, adresa de e-mail comunicare@fgdb.ro/office@fgdb.ro şi adresa site-ului web www.fgdb.ro.
În cazul în care depozitele la o instituţie de credit participantă la FGDB devin indisponibile, acesta va asigura plata compensaţiilor, în limita plafonului de garantare. Plata compensaţiilor se face numai în RON.
Conform Legii 311/2015, prin compensaţie se întelege suma pe care FGDB o plăteşte fiecărui deponent garantat pentru depozitele indisponibile, indiferent de numărul acestora, în limita plafonului de garantare şi în condiţiile prevăzute de Legea 311/2015.
Datoriile deponenţilor faţă de instituţia de credit sunt luate în considerare la calcularea compensaţiei cuvenite la data la care depozitele au devenit indisponibile.
FGDB vă va pune la dispoziţie compensaţiile cuvenite în termen de cel mult 7 zile lucrătoare de la data la care depozitele au devenit indisponibile, fără a fi necesară o cerere. Prin excepţie, pentru categoriile de depozite care beneficiază de un nivel al garantării peste plafonul de 100.000 EUR, este necesar să vă adresați FGDB cu o cerere, însoţită de documente justificative, iar FGDB vă va pune la dispoziţie compensaţia cuvenită ce depăşeşte plafonul de 100.000 EUR în termen de cel mult 7 zile lucrătoare calculate de la data la care FGDB dispune de toate informaţiile necesare pentru a verifica îndeplinirea condiţiilor pentru plata compensației suplimentare.
Dacă nu v-a fost pusă la dispoziţie compensaţia în acest termen, vă recomandăm să contactaţi FGDB, întrucât termenul în care puteţi pretinde plata compensaţiei poate fi limitat.
Dreptul deponenţilor de a primi compensaţiile cuvenite se prescrie în termen de 5 ani de la data la care FGDB a pus compensaţiile la dispoziţia deponenţilor.
Excepţie de la plata compensaţiilor fac depozitele care se încadrează în categoriile negarantate, aşa cum sunt prezentate în lista depozitelor negarantate, conform prevederilor Legii 311/2015.
Informaţii suplimentare sunt disponibile la www.fgdb.ro
© 2024 BRD. Acest site este proprietatea BRD - Groupe Societe Generale. Toate drepturile rezervate.
© 2024 BRD. Acest site este proprietatea BRD - Groupe Societe Generale. Toate drepturile rezervate. Termenii și condițiile Hartă site
Dorim sa iti reamintim ca BRD – GSG nu a solicitat si nu va va solicita niciodata datele de autentificare (cod utilizator, parola sau parola token) sau datele confidentiale aferente cardului tau (numar card, data expirarii, cod de securitate sau PIN), nici telefonic si nici pe e-mail sau SMS.
Aceste date confidentiale se vor folosi doar in momentul autentificarii in aplicatia de internet banking sau in momentul efectuarii unei plati cu cardul bancar.
In acelasi timp, daca observi un aspect diferit de cel obisnuit al aplicatiei MyBRD Net sau un comportament pe care nu l-ai mai intalnit (ex. Un mesaj de notificare ca pagina este indisponibila si esti invitat sa te reautentifici sau sa iti resincronizezi dispozitivul token), opreste imediat procesul de autentificare si te rugam sa ne contactezi de urgenta prin MyBRD Contact la tel: 021 302 6161.
Intotdeauna alaturi de tine,
Banca ta. Echipa ta