Asigură-te
că ai instalat
deja
aplicația de
mobile
banking
În cazul pierderii sau furtului cardului ...
- pe teritoriul României: anunţă-ne imediat, apelând de urgenţă numerele de telefon (021) 302.61.61, 0800.803.803, *BANCA(*22622), unde teleconsilierii noştri îţi stau la dispoziţie cu toate informaţiile necesare pentru blocarea/înlocuirea cardului.
- în străinătate: apelează-ne de urgenţă la numărul de telefon +4021.302.61.61 sau contactează telefonic Centrele de asistenţă MasterCard sau VISA
Dacă deţii un card BRD de tip Standard, Gold sau Premium ai acces la un pachet de Servicii de urgenţă în străinătate (taxabil conform ghidului de tarife şi comisioane în vigoare):
- înlocuirea în maximum 48 de ore a cardului pierdut prin transmiterea acestuia la o locaţie stabilită de comun acord.
- asigurarea în regim de urgenţă a unei sume de bani pentru a face faţă cheltuielilor neprevăzute.
Accesând site-urile MasterCard şi Visa poţi obţine o listă cu peste 75 de numere de telefon gratuite.
Dacă ai înrolat cardul în Apple Pay sau Google Pay – ce ai de făcut ?
Dacă ai cardul înregistrat în Apple Pay sau Google Pau vei putea face plăți în siguranță în continuare cu ceasul/telefonul/tableta, numai dacă soliciți refacerea cardului. Cardul refăcut se vă asocia automat token-ului existent. Dacă în schimb îți blochezi cardul fară a solicita refacerea lui, token-ul se va bloca definitiv.