Drumul de la ghișeele fizice la cele digitale a început de la 1 byte. Astăzi, banking-ul e despre tine. Fără timp pierdut alergând după hârtii și stând la cozi. Așa că, privind spre viitor, am deschis hub-ul digital BRD, locul în care accesezi serviciile BRD 100% online, oricând și oriunde.
Creditul de nevoi personale Expresso
Aici poți accesa un credit de nevoi personale. Înainte de toate, accesează calculatorul dacă vrei să-ți faci un calcul orientativ legat de suma de care ai nevoie. Vezi beneficiile complete ale creditului aici.
Ce trebuie să faci?
-
1. Să ai în vedere condițiile de acordare pentru un credit 100% online.
-
2. Să ai la îndemână telefonul și cartea de identitate. Urmează fotografierea acesteia și realizarea unui selfie.
-
3. Să ne spui ce credit îți dorești, iar dacă alegi să-ți încasezi venitul în contul de la BRD beneficiezi de costuri reduse.
-
4. Să completezi datele necesare analizei.
-
5. Să alegi oferta potrivită
-
6. Să semnezi contractul de credit.
Card de Credit
Aici îți poți face Cardul de Credit BRD Mastercard 100% online, în câțiva pași simpli. Ai 6 rate fără dobândă oriunde în lume, până la 36 de rate fără dobândă la parteneri și multe alte beneficii. Vezi toate beneficiile aici.
Ce trebuie să faci?
-
1. Să ai în vedere condițiile de acordare.
-
2. Să ne trimiți un selfie și o poză cu cartea de identitate.
-
3. Să îți setezi limita de credit dorită - până la 6 salarii.
-
4. Să completezi datele necesare.
-
5. Să semnezi documentele primite pe email 100% online.
-
6. Primești cardul prin poștă, dar între timp îl poți folosi pe telefon prin YOU.
Card de Zi cu Zi Plus & Gold
Aici îți poți deschide Cardul de Zi cu Zi Plus sau Gold 100% online, în câțiva pași simpli. Te bucuri de costuri zero, o mulțime de beneficii bancare și nu numai. Vezi detalii aici.
Ce trebuie să faci?
-
1. Să te asiguri că îndeplinești condițiile de eligibilitate.
-
2. Să alegi Cardul de Zi cu Zi care ți se potrivește
-
3. Să îți completezi datele personale.
-
4. Să îți personalizezi cardul.
-
5. Să intri într-un apel video cu un reprezentant BRD.
-
6. Să semnezi contractul primit pe e-mail 100% online.
Descarcă aplicația YOU
Ai banking simplu și mereu la îndemână cu aplicația BRD: transferi bani, deschizi conturi și depozite la termin, plătești facturi rapid și multe altele. Încă nu știi ce-ți oferă YOU? Vezi toate beneficiile.
Refinanțare cu Expresso Restart
Aici îți refinanțezi creditele simplu și rapid, în doar câțiva pași! Înainte de toate, accesează calculatorul dacă vrei să-ți faci un calcul orientativ legat de suma de care ai nevoie. Vezi beneficiile complete ale creditului.
Ce trebuie să faci?
-
1. Să ai în vedere condițiile de acordare pentru un credit 100% online de refinanțare.
-
2. Să ai la îndemână telefonul și cartea de identitate. Urmează fotografierea acesteia și realizarea unui selfie.
-
3. Să ne spui ce credit îți dorești, iar dacă alegi să-ți încasezi venitul în contul de la BRD beneficiezi de costuri reduse.
-
4. Să completezi datele necesare analizei.
Dacă refinanțezi credite de la alte bănci, să ai la îndemăna prima pagină din contractul de credit pe care dorești să-l refinanțezi și un extras de cont în care trebuie să îți virăm banii. -
5. Să alegi oferta potrivită
-
6. Să semnezi contractul de credit.
În funcție de creditele pe care ai ales să le refinanțezi, ne vom ocupa de procesarea ordinelor de plată / rambursarea creditelor de la BRD, iar dacă ai ales și o sumă suplimentară, aceasta se va vira ulterior în contul tău.
Card Like ISIC
Aici poți obține cardul Like ISIC 100% online, în câțiva pași simpli. Beneficiezi de cont curent, card de debit, aplicația YOU BRD gratuit și reduceri în peste 140.000 de locații partenere din țară sau străinătate.
Ce trebuie să faci?
-
1. Să ai în vedere condițiile de acordare pentru un card 100% online.
-
2. Să ai la îndemână telefonul și cartea de identitate. Urmează fotografierea acesteia și realizarea unui selfie.
-
3. Să îți personalizezi cardul.
-
4. Să intri într-un apel video cu un reprezentant BRD.
-
5. Să semnezi contractul primit pe e-mail 100% online.
-
6. Să ridici cardul.
Produse de investiții
Vrei să investești? Aici poți tranzacționa 100% ONLINE, 24/7/365 fondurile de investiții administrate de BRD Asset Management.
Aici poți completa ONLINE documentele premergătoare tranzacționării cu titluri de stat, instrumente financiare listate pe piețe bursiere, fonduri de investiții și plasamente structurate.
Ce trebuie să faci?
-
1. Te identifici online
-
2. Parcurgi documentația MIFID
-
3. Selectezi produsul de investiții
-
4. Semnezi contractul
-
5. Tranzactionezi fonduri de investiții
Credit subventii APIA
Aici iti depui solicitarea pentru creditul APIA ONLINE in cativa pasi simpli. Afla aici tot ceea ce trebuie sa stii despre beneficiile creditului APIA online de la BRD si cum il poti accesa.
Ce trebuie să faci?
-
1. Să te asiguri că îndeplinești condițiile de eligibilitate.
-
2. Te identifici online
-
3. Initiezi cererea de credit
-
4. Confirmi oferta primita
-
5. Astepti analiza cererii de credit
Actualizează-ți datele personale
Nu-i nevoie să treci pe la bancă pentru a-ți actualiza datele. Poți face asta în doar câteva minute!
Tutoriale Video
Ai nelămuriri legate de produsele și serviciile BRD? Aici găsești tutoriale care-ți explică totul pas cu pas.
Intrebari frecvente
- Credite
- Pachete
- Actualizare date
- Dobanda fixa pe toata perioada de creditare, cuprinsa intre 9,45% si 18,99%, oferita in functie de o serie de elemente avute în vedere în analiza cererii de credit, precum istoricul relatiei cu banca, vechimea si stabilitatea la locul de munca, constanta veniturilor, existenta unui istoric de creditare si modul în care au fost rambursate creditele detinute pana în prezent etc.
- Dobanzi preferentiale daca iti incasezi salariul in cont la BRD
Suma maxima pe care o poti obtine este de 130.000 Lei.
Creditul poate fi contractat doar in lei.
Perioada maxima de creditare este de 5 ani.
Dacă nu ești client BRD este necesar să parcurgi procesul pentru deschiderea online a unui Card de Zi cu Zi înainte de a solicita un credit/ card de credit.
În procesul de acordare vom utiliza numărul de telefon și adresa de e-mail înregistrate în sistemele BRD.
Este necesar sa te asiguri ca:
- ai conexiune buna la internet
- ai semnal la telefonul mobil
- ai cartea de identitate la tine
- ai acces la adresa de email
- camera telefonului/laptopului este activata
In cazul in care nu ai primit codul OTP, trebuie sa verifici numarul de telefon introdus si sa soliciti retrimiterea codului OTP. Daca nu l-ai primit nici de data aceasta, trebuie sa verifici daca sms-ul nu a ajuns in SPAM. Poti verifica acest lucru accesand Setarile, sectiunea Mesaje Blocate.
Apropie-te de camera dispozitivului si incearca repozitionarea. Ai la dispozitie inca 2 incercari pentru a reusi.
Nu este necesar sa platesti costurile pentru obtinerea semnaturii electronice. Toate costurile legate de obtinerea acestui tip de semnatura sunt in sarcina bancii.
Sunt acceptate veniturile obtinute din salarii sau pensii inregistrate la ANAF sau incasate in conturile de la BRD.
Creditele acordate prin intermediul fluxurilor online se acorda doar in nume propriu. Nu poti solicita creditul sau cardul de credit impreuna cu un co-platitor.
Daca optezi pentru un credit Expresso de refinantare:
- Trebuie sa completezi, pe parcursul fluxului de creditare, datele creditului pe care doresti sa il refinantezi.
- Sa incarci in sectiunea dedicata prima pagina din contractul de credit si extrasul contului in care urmeaza sa fie virate sumele in vederea stingerii creditelor refinantate. Este important ca informatiile din contractul de credit initial si din extrasul de cont sa fie aceleasi cu informatiile introduse de tine in Platforma. In caz contrar, creditul nu va putea fi pus la dispozitie, chiar daca contractul de credit cu BRD este semnat. Este necesar ca documentele sa fie incarcate in format PDF. Suplimentar trebuie sa ai in vedere ca valoarea creditului ce va fi acordat de BRD se va raporta exclusiv la suma datorata de tine creditorului initial, astfel cum este ea inregistrata in baza de date a Biroului de Credit. Este posibil ca ea sa fie mai mica decat suma totala, la zi, datorata de tine creditorului initial. Spre exemplu, ea nu va acoperi eventualul comision de rambursare anticipata, eventuale costuri pentru radierea garantiilor acestuia din registrele de publicitate, alte comisioane/costuri percepute de creditorul initial si care nu sunt inregistrate in baza de date a Biroului de Credit. Intr-un asemenea caz, ramane ca tu sa achiti din surse proprii diferenta direct catre creditorul initial, pentru stingerea integrala a creditului respectiv.
In cazul creditelor de refinantare trebuie sa ai in vedere ca punerea la dispozitie a creditelor se va face a doua zi lucratoare daca solicitarea ta s-a terminat dupa ora 15.00. In plus, trebuie sa ai in vedere ca daca ai optat pentru o suma suplimentara, poti accesa aceasta suma dupa ce s-au inchis creditele refinantate de la celelalte banci.
In functie de tipul de mesaj primit, trebuie sa reiei fluxul de creditare sau sa te prezinti intr-o unitate BRD.
- sa nu ne fii deja client BRD
- sa ai peste 18 ani
- sa fii cetatean roman
- sa ai carte de identitate emisa de statul roman care sa fie in perioada de valabilitate
- sa ai rezidenta fiscala unica in Romania
- sa fii beneficiarul real al fondurilor
- sa nu fii persoana expusa public
- sa nu fii persoana SUA din perspectiva FATCA (orice persoana fizica reglementata de legile SUA, obligata sa plateasca taxe in SUA).
De asemenea, in momentul in care accesezi fluxul, te rugam sa te asiguri ca ai conexiune buna la internet si semnal la telefonul mobil, ai acces la adresa de email, iar camera telefonului/laptopului este activata; nu uita sa ai cartea de identitate la tine.
Pot sa aplic oricand pentru deschiderea unui cont curent online? Poti sa deschizi un cont curent online oricand de luni - vineri intre orele 8.00 - 20.00 si sambata - duminica intre orele 8.00 - 19.00, cu exceptia sarbatorilor legale.
Pasii pe care trebuie sa-i parcurgi sunt:
- alegi Cardul de Zi cu Zi potrivit ție
- te identifici online
- ne comunici cateva informatii despre tine
- alegi detaliile cardului de debit
- intri intr-un apel video cu un reprezentand BRD
- primesti pe e-mail si semnezi electronic contractul.
Ai posibilitatea sa alegi oricare dintre Card de Zi cu Zi Plus sau Gold) si primești: un card de debit atasat unui cont curent deschis în lei, ambele cu administrare gratuita; acces la aplicația YOU BRD (serviciu optional la deschiderea Cardului de Zi cu Zi Plus sau Gold), prin intermediul căreia poti realiza fara comisioane sau la costuri preferentiale o serie de operatiuni incluse; vei beneficia, de asemenea, de asigurare de sanatate si asigurare de calatorie, gratuit, daca alegi Card de Zi cu Zi Gold. Vezi toate beneficiile AICI.
In cazul in care nu ai primit codul OTP, te rugam sa verifici numarul de telefon introdus si sa soliciti retrimiterea codului OTP. Daca nu l-ai primit nici de data aceasta, verifica daca SMS-ul nu a ajuns in SPAM, accesand Setarile, sectiunea Mesaje blocate.
Apropie-te de camera dispozitivului si incearca repozitionarea. Ai la dispozitie inca 2 incercari pentru a reusi.
In cazul in care nu esti de acord sa furnizezi informatiile necesare in cadrul platformei, suntem obligati sa intrerupem procesul de deschidere cont curent online. In aceasta situatie, te invitam sa accesezi produsele noastre in cadrul unei vizite la cea mai apropiata unitate BRD.
Pentru a ne asigura ca nu deschide altcineva un cont curent in numele tau, avem nevoie sa iti verificam identitatea pe baza informatiilor preluate in cadrul fluxului online.
Vei primi cardul prin curier la adresa aleasa, in maxim 6 zile lucratoare.
Atat Banca, cat si, Tu in calitate de Client, vom semna documentatia contractuala utilizand semnatura electronica calificata.
Semnatura electronica este generata de un dispozitiv de creare a semnaturilor electronice calificat si care se bazeaza pe un certificat calificat valid pentru semnatura electronica. Conform legii, semnatura electronica calificata aplicata pe un document electronic are aceeasi valoare cu semnatura olografa (“de mana”) pe un document tiparit.
Emiterea semnaturii electronice calificate va fi efectuata in baza cererii tale, de catre furnizorul serviciilor de semnatura electronica. Vei gasi in platforma toate detaliile necesare privind procesul de semnare electronica, precum si documentele, solicitate de furnizor, pe care trebuie sa le parcurgi pentru a obtine gratuit certificatul digital necesar pentru semnarea electronica a documentatiei contractuale.
Certificatul digital este valabil doar pentru semnarea documentelor in cadrul acestui proces, avand o valabilitate de maxim 60 de minute.
Dupa semnarea electronica a Contractului 100% online iti vom trimite pe e-mail un exemplar al acestuia.
In cazul in care fluxul se intrerupe, din oricare dintre aceste motive (inchizi aplicatia/browser-ul, inactivitate pe o perioada mai mare de 15 minute, lipsa conexiune la internet, intreruperi de curent electric, intreruperi temporare ale functionarii platformei etc.), este necesar sa reiei procesul online.
Aceste verificari sunt infomatii contractuale obligatorii care stau la baza relatiei noastre. Informatiile ne ajuta sa ne indeplinim obligatia legala de a avea date complete si corecte in raport cu autoritatile statului. Acest proces continuu ne ajuta sa-ti oferim stabilitate si siguranta, respectiv incredere ca banca ta nu tolereaza activitati ce implica riscuri din zona financiaro-economica.
Acum ai posibilitatea sa iti actualizezi datele personale 100% online! Intregul proces de actualizare a datelor se va desfasura in limba romana si dureaza aproximativ 10 minute.
Asigura-te ca ai la indemana telefonul mobil si ai acces la email. Trebuie sa fii deja client, sa ai peste 18 ani, sa fii cetatean roman, sa ai Carte de Identitate valabila, emisa de statul roman si sa detii un card de debit.
Da, actul de identitate va fi necesar intrucat, la un moment dat, pe parcursul fluxului, va fi necesara fotografierea lui.
Faci o poza a cartii tale de identitate si un selfie. Verifici datele preluate automat din CI si corectezi eventualele greseli. Tehnologia pe care o folosim implica prelucrarea datelor biometrice. Te asiguram ca vom face aceasta prelucrare doar cu consimtamantul tau explicit. Inainte de acordarea acestuia, te rugam sa citesti informatiile pe care le vei primi pe e-mail.
Completezi adresa de corespondenta, daca este diferita de cea de domiciliu. Validezi noile date de contact ce vor fi introduse in sistemele bancii si vor fi utilizate in urmatoarele interactiuni cu banca.
Completezi cateva date suplimentare despre tine si despre veniturile tale.
Inregistrarile din sistemele bancii au, ca si documentele noastre personale: buletin, pasaport, etc, o data de valabilitate, astfel incat, la o perioada de timp, este necesara o revizuire.
In primul rand, este foarte important sa soliciți chiar tu bancii actualizarea datelor, in cazul în care au aparut modificari ale acestora, de exemplu la preschimbarea actului de identitate, la modificarea datelor de contact sau a sursei fondurilor pe care le vei utiliza prin conturi. In acest fel, te asiguri ca vei putea primi informatii și actualizari din partea bancii.
In momentul in care este necesar sa realizezi actualizarea periodica a datelor, vei fi informat din timp. Vom avea grija sa iti transmitem o notificare prin email sau SMS, motiv pentru care te rugam sa verifici periodic mesajele primite din partea bancii. De asemenea, poti fi contactat si telefonic sau poti fi informat chiar de colegii din agențiile BRD, in cadrul interacțiunilor cu acestia.
In prima faza, nu vei mai putea contracta alte produse și servicii din oferta bancii, urmand ca mai apoi, accesul la conturile tale sa fie restricționat iar in final, produsele deținute sa fie inchise. De asemenea, in cazul in care in conturile tale exista un sold pozitiv, vei avea dreptul de a-l solicita, in termen de maximum 5 ani de la inchiderea conturilor.
Da, daca indeplinești criteriile de eligibilitate din Termenii și Conditiile pentru actualizarea datelor online.
In cazul in care nu ai posibilitatea sa ne vizitezi intr-una dintre agentiile noastre, contacteaza-ne la numarul de telefon dedicat 0374526262 (Luni - Vineri: 9:00 - 19:00 sau in weekend: 9:00 - 18:00), pentru a identifica o eventuala solutie alternativa de actualizare a datelor la distanta.
In cazul in care codul OTP nu soseste sau expira, solicita retrasmiterea acestuia. Verifica, de asemenea, numarul de telefon. Daca acesta este eronat, modifica-l si cere transmiterea codului OTP.
In cazul in care codul OTP nu soseste sau expira, solicita retrasmiterea acestuia. Verifica, de asemenea, corectitudinea adresei de email. Daca aceasta este eronata, modifica-o si cere transmiterea codului OTP.
Apropie-te de camera dispozitivului si incearca repozitionarea. Ai la dispozitie inca 2 incercari pentru a reusi. Asigura-te ca spatiul din care faci actualizarea este iluminat adecvat.
Daca ai intampinat dificultati in parcurgerea fluxului on-line de actualizare date si nu ai putut finaliza procesul, te asteptam in orice Unitate BRD pentru a-l duce pana la capat.