Formular de căutare

Anunturi de Mentenanta

18-20 noiembrie 2022

Operațiune de mentenață YOU BRD

În perioada 18-20 noiembrie 2022, efectuăm o operațiune de mentenanță asupra sistemelor informatice.

  • Aplicația YOU BRD nu va fi disponibilă în data de 19 noiembrie 2022, în intervalul orar 02:00 – 04:00, respectiv în data de 20 noiembrie în intervalul orar 02:00 – 04:00. În aceste perioade, atât mesajele de tip push notification pentru validarea tranzacțiilor e-commerce, cât și înrolarea cardurilor în Apple Pay și Google Pay nu vor fi disponibile
  • Serviciul de plăți interbancare instant va fi indisponibil în aplicația YOU BRD, în perioada 18 - 19 noiembrie 2022, în intervalul orar 22:30 – 00:30, respectiv 19 – 20 noiembrie 2022, în intervalul orar 22:30 – 00:30. De asemenea, nu vei putea incasa interbancar în regim instant
  • În aplicația YOU BRD soldul contului/conturilor nu va fi afișat în timp real în perioada 18 - 19 noiembrie 2022 în intervalul orar 22:30 – 00:30, respectiv 19 - 20 noiembrie 2022, în intervalul orar 22:30 – 00:30
  • Modulul “Carduri” din YOU BRD nu va fi funcțional în data de 19 noimebrie 2022, în intervalul orar 01:00 - 02:00 și în data de 20 noiembrie 2022 , în intervalul orar 01:00 - 02:00

 

10-12 septembrie 2021

Operațiune de mentenață YOU BRD

În perioada 10-12 septembrie vom derula o operațiune de mentenanță asupra aplicației YOU BRD.

  • 11.09, între 02:00 – 04:00 – YOU BRD va fi indisponibilă
  • 12.09, între 02:00 – 04:00 – YOU BRD va fi indisponibilă

În afara acestor intervale, atât aplicația de mobile banking, cât și cea de internet banking pot întâmpina dificultăți sau funcționa intermitent. Te asigurăm că vom încerca să minimizăm impactul și durata acestor situații.

.

01 Iulie 2021

Operațiune de mentenață

Vă informăm că astăzi, 01.07.2021 ora 22:00 – 23:00, se va efectua o operație de mentenanță evolutivă asupra serviciului YOU BRD.

 

20 Mai 2021

Dificultăți tehnice YOU BRD

Ne confruntăm cu unele dificultăți tehnice care îngreunează momentan funcționarea aplicației YOU BRD. Unii dintre utilizatorii serviciilor pot avea dificultăți la logarea în aplicații. Echipele noastre tehnice lucrează la remedierea situației și vă vom informa de îndată ce situația revine la normal. Vă mulțumim pentru înțelegere și răbdare.

 

12 Mai 2021

Operațiune de mentenață 

Vă informăm că în data 12.05.2021, în intervalul 22:30 - 02:30 , se va efectua o operațiune de mentenanță evolutivă asupra mai multor servicii.

În intervalul menționat:

  • aplicațiile You BRD, PSD2 API vor fi indisponibile utilizatorilor
  • serviciile:
    • ApplePay/GooglePay – serviciul de înrolare carduri
    • autorizare plăți e-Commerce prin biometrie (SCA)*
    • actualizare date KYC prin intermediul brd.ro
    • dezabonare din campaniile de newsletter

 

*tranzacțiile e-Commerce se pot autoriza prin metoda de backup (SMS OTP).

 

16 Aprilie 2021

Întrerupere programată a sistemului de carduri

Vineri, 16 aprilie, în intervalul orar 05:30-06:30 AM realizăm o operațiune de mentenanță a sistemului de carduri. Respectiv, pentru o oră nu se vor putea efectua tranzacții, utilizând cardurile BRD, iar rețeaua noastră de ATM-uri și POS-uri nu va fi disponibilă. Ne cerem scuze pentru eventualele inconveniențe.

 

4 Martie 2021

Corecții comisioane MyBRD

În cursul zilei de ieri unora dintre clienții noștri care beneficiază în mod gratuit de serviciile MyBRD le-au fost percepute în mod eronat comisioane. Ne cerem scuze pentru neplăcerile create și vă asigurăm că lucrăm la remedierea situației în cel mai scurt timp. Astfel, se vor aplica toate corecțiile necesare și toate comisioanele eronate vor fi stornate. Mulțumim pentru înțelegere!

 

17 Februarie 2021

Confirmare functionare servicii MyBRD

Saptamana trecuta serviciile de internet si mobile banking MyBRD au intampinat o serie de dificultati tehnice. Iti reconfirmam ca acestea au fost remediate la finalul saptamanii si serviciile MyBRD functioneaza normal.

Daca aceasta situatie ti-a afectat programul sau planurile, ne cerem scuze pentru neplacerile cauzate si vrem sa iti oferim o reducere de 15% la cumparaturi efectuate pe site-ul Carturesti.

Cum functioneaza:

  • Intri pe site-ul carturesti.ro
  • Adaugi in cos produsele dorite
  • Introduci in campul de discount codul primit prin mail sau SMS. In cazul in care ai primit un SMS fara cod, te rugam sa ne contactezi la mybrdcontact@brd.ro pentru a-ti transmite acest cod.
  • Comanzi produsele selectate
  • Plata se va face printr-una de metodele de plata disponibile pe site
  • Te bucuri de produsele comandate atunci cand ele iti ajung

Discount-ul nu se cumuleaza cu alte reduceri sau oferte. Codul este valabil pana la 31.12.2021

Depunem toate eforturile pentru a mentine serviciile BRD la nivelul pe care tu ti-l doresti:

  • Monitorizam permanent serviciile MyBRD pentru a ne asigura ca totul continua sa functioneze normal.
  • Am lansat noua platforma de online banking - YOU BRD, aliniata la ultimele tendinte in domeniu. Iti recomandam sa o descarci din Google Play sau App Store, iar apoi trebuie doar sa urmezi pasii de instalare. Totul se face direct pe telefon tau, fara vizita in agentie. Noi adaugam periodic noi functionalitati si suntem siguri ca foarte curand va raspunde tuturor nevoilor tale de internet si mobile banking.
  • Iti stam la dispozitie pe toate canalele noastre de comunicare (SMS, e-mail, Contact Center, canalele de social-media, sucursale) atunci cand ai nevoie de sprijin.

Iti multumim pentru rabdarea si intelegerea pe care ni le-ai aratat saptamana trecuta. Pretuim enorm aceste lucruri si ne impulsioneaza sa facem lucrurile din ce in ce mai bine.

 

12 Februarie 2021

Dificultăți tehnice servicii MyBRD

Actualizare ora 18:30:

Dificultățile tehnice care au afectat funcționarea serviciilor MyBRD au fost rezolvate. Vă mulțumim pentru înțelegere și răbdare.

________

Ne confruntăm cu unele dificultăți tehnice care îngreunează momentan funcționarea serviciilor MyBRD. Unii dintre utilizatorii serviciilor pot avea dificultăți la logarea în aplicații. Echipele noastre tehnice lucrează la remedierea situației și vă vom informa de îndată ce situația revine la normal. Vă mulțumim pentru înțelegere și răbdare.

________

10 Februarie 2021

 

Dificultăți tehnice servicii MyBRD

Actualizare ora 19:30:


În acest moment serviciile MyBRD funcționează, dar există posibilitatea ca în următoarele ore unele tranzacții să întâmpine întârzieri sau să nu poată fi realizate până la stabilizarea soluției tehnice.
Echipele noastre tehnice vor urmări cu cea mai mare atenție funcționarea platformei, astfel încât să poată remedia prompt asemenea situații nedorite.

 

În ultimele două zile ne-am confruntat cu unele dificultăți tehnice care au îngreunat funcționarea serviciilor MyBRD.

În vederea rezolvării durabile a acestor aspecte tehnice, am decis să întrerupem temporar funcționarea platformei MyBRD. Echipele noastre tehnice lucrează la remedierea situației – pe care sperăm să o rezolvăm în cel mai scurt timp – și vă vom informa de îndată ce situația revine la normal. Vă mulțumim pentru înțelegere și răbdare și vă asigurăm că facem tot ceea ce depinde de noi pentru remediere și, de asemenea, pentru a evita acest gen de situații în viitor.

 

8 Februarie 2021

 

Dificultăți tehnice servicii MyBRD

Ne confruntăm cu unele probleme tehnice care pot produce dificultăți în accesul la aplicații sau întârzieri în procesarea tranzacțiilor realizate prin intermediul aplicațiilor de internet și mobile banking MyBRD.

Echipele noastre se concentrează pe rezolvarea situației, vom reveni cu informații de îndată ce situația revine la normal.

Vă cerem scuze pentru inconvenientele create și vă asigurăm de tot sprijinul nostru pentru remedierea acestora.

 

4 Decembrie 2019

 

Dificultăți în preluarea apelurilor telefonice în call center-ul BRD

Momentan, întâmpinăm dificultăți în preluarea apelurilor telefonice în call center-ul BRD. Echipele noastre tehnice lucrează cu prioritate pentru remedierea acestora.

Până la rezolvarea acestor dificultăți tehnice, vă rugăm să ne contactați la https://www.brd.ro/contacteaza-ne

Vă cerem scuze pentru aceste inconveniente și vă mulțumim pentru înțelegere.

 

 

13 Noiembrie 2019

 

Întrerupere programată a siteului www.brd.ro miercuri, 13 noiembrie 2019, între 23:00 și 24:00

Pentru a crește calitatea serviciilor pe care le oferim, vom realiza marți, 13.11.2019, o operațiune de modernizare a sistemelor noastre informatice. Aceasta va presupune întreruperea temporară a funcționării siteului www.brd.ro între orele 23:00 PM și 24:00 PM.

Mulțumim pentru întelegere și ne cerem scuze pentru eventualele inconveniente cauzate de aceasta situație.

 

6 Noiembrie 2019

 

Întrerupere programată a sistemului de carduri, joi 7 noiembrie 2019, între 03:30 și 05:30 AM

 

Pentru a crește calitatea serviciilor noastre, vom realiza în noaptea de miercuri 6 noiembrie spre joi, 7 noiembrie 2019, o operație de mentenanță care presupune întreruperea temporară a funcționării sistemului de carduri între orele 03:30 AM și 05:30 AM.
În respectivul interval orar nu vor putea fi realizate operațiuni cu carduri bancare BRD, iar rețeaua de ATM-uri și POS-uri a băncii nu va fi disponibilă.
Vă mulțumim pentru înțelegere și ne cerem scuze pentru eventualele inconveniente cauzate de această situație.

 

25 Septembrie 2019

 

Întrerupere programată a sistemului de carduri, joi 26 septembrie 2019, între 05:15 și 06:15

 

Pentru a crește calitatea serviciilor pe care le oferim, vom realiza joi, 26.09.2019, o operațiune de mentenanță a sistemelor noastre informatice. Aceasta va presupune întreruperea temporară a funcționării sistemului de carduri între orele 05:15 AM și 06:15 AM.
În respectivul interval orar nu vor putea fi realizate operațiuni cu carduri bancare BRD, iar rețeaua de ATM-uri si POS-uri a băncii nu va fi disponibilă.


Vă mulțumim pentru înțelegere și ne cerem scuze pentru eventualele inconveniente cauzate de această situație.

 

 

18 Septembrie 2019

 

Întrerupere programată a sistemului de carduri, joi 19 septembrie 2019, între 05:00 și 06:00

 

Pentru a crește calitatea serviciilor pe care le oferim, vom realiza joi, 19.09.2019, o operațiune de mentenanță a sistemelor noastre informatice. Aceasta va presupune întreruperea temporară a funcționării sistemului de carduri între orele 05:00 AM și 06:00 AM.
În respectivul interval orar nu vor putea fi realizate operațiuni cu carduri bancare BRD, iar rețeaua de ATM-uri si POS-uri a băncii nu va fi disponibilă.


Vă mulțumim pentru înțelegere și ne cerem scuze pentru eventualele inconveniente cauzate de această situație.

 

3 Septembrie 2019

 

Întrerupere programată a sistemului de carduri, marți 3 septembrie 2019, între 06:00 și 06:15

 

Pentru a crește calitatea serviciilor pe care le oferim, vom realiza marți, 03.09.2019, o operațiune de mentenanță a sistemelor noastre informatice. Aceasta va presupune întreruperea temporară a funcționării sistemului de carduri între orele 06:00 AM și 06:15 AM.
În respectivul interval orar nu vor putea fi realizate operațiuni cu carduri bancare BRD, iar rețeaua de ATM-uri si POS-uri a băncii nu va fi disponibilă.

Vă mulțumim pentru înțelegere și ne cerem scuze pentru eventualele inconveniente cauzate de această situație.

 

10 Iulie 2019

Întrerupere programată a siteului www.brd.ro miercuri, 10 iulie 2019, între 17:30 și 18:00

Pentru a crește calitatea serviciilor pe care le oferim, vom realiza marți, 10.07.2019, o operațiune de modernizare a sistemelor noastre informatice. Aceasta va presupune întreruperea temporară a funcționării siteului www.brd.ro între orele 05:30 PM și 06:00 PM.

Mulțumim pentru întelegere și ne cerem scuze pentru eventualele inconveniente cauzate de aceasta situație.

 

8 Iulie 2019

Întrerupere programată a siteului www.brd.ro marți, 8 iulie 2019, între 20:00 și 21:00

Pentru a crește calitatea serviciilor pe care le oferim, vom realiza marți, 8.07.2019, o operațiune de modernizare a sistemelor noastre informatice. Aceasta va presupune întreruperea temporară a funcționării siteului www.brd.ro între orele 08:00 PM și 09:00 PM.

Mulțumim pentru întelegere și ne cerem scuze pentru eventualele inconveniente cauzate de aceasta situație.

 

11 Februarie 2019

Întrerupere programată a sistemului de carduri, marți 12 februarie 2019, între 06:00 și 06:30

Pentru a crește calitatea serviciilor pe care le oferim, vom realiza marți, 12.02.2019, o operațiune de modernizare a sistemelor noastre informatice. Aceasta va presupune întreruperea temporară a funcționării sistemului de carduri între orele 06:00 AM și 06:30 AM.
În respectivul interval orar nu vor putea fi realizate operațiuni cu carduri bancare BRD, iar rețeaua de ATM-uri și POS-uri a băncii nu va fi disponibilă.

Mulțumim pentru întelegere și ne cerem scuze pentru eventualele inconveniente cauzate de aceasta situație.

 

09 Noiembrie 2018

Programul unităţilor şi operaţiunile disponibile pentru clienţii BRD în ziua de sâmbătă, 10 noiembrie 2018

Pentru a creşte calitatea serviciilor noastre, vom desfăşura sâmbătă, 10 noiembrie 2018, o operaţiune de modernizare a sistemelor noastre informatice.

Cardurile şi reţeaua de ATM-uri şi POS-uri vor funcţiona normal.

În ceea ce priveşte serviciile MyBRD (internet şi mobile banking), acestea vor funcţiona cu anumite limitări, după cum urmează:

  • Tranzacţiile efectuate în intervalul orar 14:00 - 23:30 vor rămâne în aşteptare şi vor fi procesate a doua zi;
  • Soldul contului nu va reflecta tranzacţiile efectuate prin card bancar în acest interval orar.

În BRD@ffice, tranzacţiile ordonate după ora 14:00 vor fi procesate automat în ziua următoare, conform orarului de week-end stabilit, cu excepţia schimburilor valutare, care trebuie reintroduse de către clienţi în ziua următoare. Soldul disponibil afişat pe site nu va reflecta operaţiunile clienţilor efectuate după ora 14:00. Lista operaţiunilor va fi disponibilă în următorul extras end-of-day.

Între orele 14:00 şi 22:00, Contact Center – ul BRD va oferi exclusiv informaţii generale şi servicii de urgenţă pentru utilizatorii de carduri.

În unităţile deschise sâmbătă, 10 noiembrie, desfăşurarea acestei operaţiuni presupune întreruperea funcţionării programelor informatice care fac posibilă executarea operaţiunilor clienților, începând cu ora 13:30.

Astfel, începând cu ora menţionată mai sus, vor putea fi efectuate operaţiuni doar prin intermediul automatelor bancare disponibile în unităţi:

  • operaţiuni Western Union
  • plăţi facturi
  • depuneri de numerar
  • retrageri numerar
  • schimburi valutare (EUR/USD) la automatele dedicate.

 

11 Octombrie 2018

Lucrari de modernizare a sistemului informatic de carduri 12 octombrie 2018

Pentru a creste calitatea serviciilor pe care le oferim, vom realiza vineri, 12.10.2018, o operatiune de modernizare a sistemelor noastre informatice. Aceasta va presupune intreruperea temporara a functionarii sistemului de carduri, intre orele 06:00 AM si 06:30 AM.
In respectivul interval orar nu vor putea fi realizate operatiuni cu carduri bancare BRD, iar reteaua de ATM-uri si POS-uri a bancii nu va fi disponibila.

Multumim pentru intelegere si ne cerem scuze pentru eventualele inconveniente cauzate de aceasta situație.

 

21 August 2018

Lucrari de modernizare a sistemului informatic www.brd.ro, joi 23 august 2018

Pentru a creste calitatea serviciilor pe care le oferim, vom realiza joi 23 august 2018, o operatiune de modernizare a sistemelor noastre informatice. Aceasta va presupune intreruperea temporara a functionarii websiteului www.brd.ro intre orele 08:00 PM si 09:00 PM pe data de 23 August 2018.

Va multumim pentru intelegere si ne cerem scuze pentru eventualele inconveniente cauzate de aceasta situatie.

 

9 August 2018

Lucrari de modernizare a sistemului informatic www.brd.ro, vineri si sambata, 10 si 11 august 2018

Pentru a creste calitatea serviciilor pe care le oferim, vom realiza vineri si sambata, 10 si 11 august 2018, o operatiune de modernizare a sistemelor noastre informatice. Aceasta va presupune intreruperea temporara a functionarii websiteului www.brd.ro intre orele 08:00 PM si 09:00 PM pe data de 10 respectiv 11 August 2018.

Va multumim pentru intelegere si ne cerem scuze pentru eventualele inconveniente cauzate de aceasta situatie.

 

 

12 Iulie 2018

Remediere Indisponibilitate temporara procesare de carduri BRD MasterCard la alte ATM decat BRD

Mastercard a remediat incidentul ce a afectat platforma de procesare a tranzactiilor. Cardurile Mastercard pot fi folosite la orice terminal din tara sau din strainatate.

In cursul acestei seri, din cauza unui incident la nivelul organizatiei de plata, cardurile emise sub logo-ul Mastercard au putut fi utilizate, pentru o scurta perioada de timp, doar la terminale BRD.

Ne cerem scuze pentru inconvenient.

 

 

15 Ianuarie 2018

Lucrari de modernizare a sistemului informatic de carduri, miercuri, 17 ianuarie 2018

Pentru a creste calitatea serviciilor pe care le oferim, vom realiza miercuri, 17 ianuarie 2018, o operatiune de modernizare a sistemelor noastre informatice. Aceasta va presupune intreruperea temporara a functionarii sistemului de carduri intre orele 06:00 AM si 06:30 AM.

In respectivul interval orar nu vor putea fi realizate operatiuni cu carduri bancare BRD, iar reteaua de ATM-uri si POS-uri a bancii nu va fi disponibila.

Va multumim pentru intelegere si ne cerem scuze pentru eventualele inconveniente cauzate de aceasta situatie.

 

2 Noiembrie 2017

Lucrari de mentenanta a sistemului informatic de carduri, pe 3-4 noiembrie 2017

In perioada 3 – 4 noiembrie 2017 vor avea loc interventii de mentenanta care vor duce la intreruperi in functionarea unor servicii.

Astfel, pe 3 noiembrie 2017, intre orele 03:00 si 05:00, si pe 4 noiembrie 2017, intre orele  03:00 – 05:00, sistemul de carduri al BRD va fi indisponibil.

 

In respectivele intervale orare nu vor putea fi realizate operatiuni cu carduri bancare BRD in Romania sau in strainatate, iar reteaua de ATM-uri si POS-uri a bancii nu va fi disponibila.

Multumim pentru intelegere si ne cerem scuze pentru eventualele inconveniente cauzate de aceasta situatie.

 

 

31 Octombrie 2017

Dificultati tehnice cu autorizarea unor tranzactii online cu carduri Mastercard si Maestro

Va anuntam ca in ultimele ore am intampinat dificultati tehnice cu autorizarea unor tranzactii online cu carduri Mastercard si Maestro, manifestate prin blocarea sumelor pe cont, fara finalizarea tranzactiilor. Situatia a fost remediata si acum procesarea platilor a revenit la normal. Suntem in curs de deblocare a sumelor si reintregire a soldului contului clientilor afectati. Regretam sincer situatia creata si ne cerem scuze pentru neplacerile cauzate. In cazul in care ati intampinat probleme si aveti nevoie de detalii, puteti apela call center-ul BRD. Va asiguram de tot sprijinul nostru pentru a va oferi informatii personalizate despre tranzactiile dumneavoastra.

 

20 Octombrie 2017

Lucrari de mentenanta a sistemelor informatice, 21-23 octombrie 2017

In perioada 21 octombrie 2017, ora 22:30 – 23 octombrie 2017, ora 01:15, vor avea loc interventii de mentenanta care vor duce la intreruperi in functionarea unor servicii.

Astfel, in intervalele 21-22.10.2017 / 22:30 – 01:15 si 22-23.10.2017 / 22:30 – 01:15, serviciile MyBRD, inclusiv centrul de contact, vor fi indisponibile. In aceleasi interval, serviciul BRD@ffice va fi disponibil, cu particularitatea ca soldul contului nu va reflecta tranzactiile prin card bancar.

Multumim pentru intelegere si ne cerem scuze pentru eventualele inconveniente cauzate de aceasta situatie.

 

12 Octombrie 2017

Lucrari de modernizare a sistemului informatic de carduri, vineri, 13 octombrie

Pentru a creste calitatea serviciilor pe care le oferim, vom realiza vineri,13.10.2017, o operatiune de modernizare a sistemelor noastre informatice. Aceasta va presupune intreruperea temporara a functionarii sistemului de carduri intre orele 06:00 AM si 06:50 AM.
In respectivul interval orar nu vor putea fi realizate operatiuni cu carduri bancare BRD in Romania si in strainatate, iar reteaua de ATM-uri si POS-uri a bancii nu va fi disponibila.

Multumim pentru intelegere si ne cerem scuze pentru eventualele inconveniente cauzate de aceasta situatie.

 

 

5 Septembrie 2017

Lucrari de modernizare a sistemului informatic de carduri, vineri, 8 septembrie 2017

Pentru a creste calitatea serviciilor pe care le oferim, vom realiza vineri, 8 septembrie 2017, o operatiune de modernizare a sistemelor noastre informatice. Aceasta va presupune intreruperea functionarii sistemului de carduri intre orele 05:30 si 06:20 AM.

In respectivul interval orar nu vor putea fi realizate operatiuni cu carduri bancare BRD in Romania sau strainatate, iar reteaua de ATM-uri si POS-uri a bancii nu va fi disponibila.

Multumim pentru intelegere si ne cerem scuze pentru eventualele inconveniente cauzate de aceasta situatie.

 
 

13 noiembrie 2015

Lucrari de modernizare a sistemului informatic

 

In contextul unor operatiuni de modernizare a sistemelor informatice care vor avea loc sambata, 14.11.2015, anumite aplicatii si servicii BRD vor avea intreruperi in functionare, dupa cum urmeaza:


Serviciile MyBRD Net si MyBRD Mobile:

vor fi disponibile partial in intervalul orar 14:00-20:00:
- tranzactiile initiate in acest interval vor ramane in asteptare si vor fi procesate a doua zi;
- in acest interval orar, soldul contului nu va reflecta tranzactiile efectuate cu cardul;

vor fi indisponibile in intervalul orar
20:00 – 23:30;


Serviciile MyBRD SMS, MyBRD Contact si Western Union la ATM vor fi indisponibile in intervalul orar 14:00 - 23.30;

Serviciul BRD@ffice:
- tranzactiile initiate dupa ora 14:00 vor fi procesate in ziua urmatoare, conform orarului de week-end;
- soldul disponibil afisat pe site nu va reflecta operatiunile clientilor efectuate dupa ora
14:00; acestea vor fi afisate in urmatorul extras end-of-day.


Agentiile deschise in mod curent sambata vor functiona cu program redus sau cu o gama de servicii limitata la:
- depuneri de numerar
- schimburi valutare
- operatiuni Western Union
- operatiuni cu carduri (plati la POS, retrageri de numerar si plati facturi la ATM)
- plati facturi


Lista agentiilor cu program redus sau gama limitata de servicii este disponibila aici.


Va multumim pentru intelegere

 

 
 
 
 
19 iunie 2015

Lucrari de modernizare a sistemului informatic de carduri, pe 6 iulie 2015

 

Pentru a creste calitatea serviciilor pe care le oferim, vom realiza luni, 6 iulie 2015, o operatiune de modernizare a sistemelor noastre informatice. Aceasta va presupune intreruperea temporara a functionarii sistemului de carduri intre orele 6:00 AM si 6:30 AM.

In respectivul interval orar nu vor putea fi realizate operatiuni cu carduri bancare BRD, iar reteaua de ATM-uri si POS-uri a bancii nu va fi disponibila.

Va multumim pentru intelegere si ne cerem scuze pentru eventualele inconveniente cauzate de aceasta situatie.

 
 
19 iunie 2015
 

Lucrari de modernizare a sistemului informatic, pe 22 si 24 iunie 2015

 

Pentru a creste calitatea serviciilor pe care le oferim, vom realiza luni, 22 iunie si miercuri, 24 iunie 2015, operaţiuni de modernizare a sistemelor noastre informatice.

Acestea vor presupune intreruperea temporara a functionarii sistemului de carduri, dupa cum urmeaza:

 

  • Luni, 22 iunie, in intervalul 6:00 AM – 6:30 AM
  • Miercuri, 24 iunie, in intervalul 3:00 AM – 6:00 AM


In respectivele intervale orare nu vor putea fi realizate operatiuni cu carduri bancare BRD, iar reteaua de ATM-uri si POS-uri a bancii nu va fi disponibila.

Va multumim pentru intelegere si ne cerem scuze pentru eventualele inconveniente cauzate de aceasta situatie.

 

 

2 aprilie 2015

Lucrari de modernizare a sistemului informatic, pe 4 si 5 aprilie 2015

Pentru a creste calitatea serviciilor pe care le oferim, vom realiza sambata si duminica, 4 – 5 aprilie 2015, o operaţiune de modernizare a sistemelor noastre informatice.
 
In intervalul mentionat, cardurile bancare si reteaua de ATM-uri si POS-uri vor functiona normal.
 
In ceea ce priveste serviciile MyBRD (internet si mobile banking) si BRD@ffice, acestea vor functiona cu anumite limitari, dupa cum urmeaza:
  • in intervalul orar 20:30 - 21:45 (sambata) soldul contului nu va fi disponibil prin MyBRD;
  • viramentele intrabancare ordonate in intervalul 16:15 - 00:00 (sambata) prin MyBRD si BRD@ffice vor fi procesate duminica, 5 aprilie;
  • in intervalul orar 16:15 (sambata) - 09:10 (duminica) operatiunile efectuate cu cardul nu vor fi reflectate in serviciile MyBRD si BRD@ffice
 
Contact center-ul nostru va fi disponibil, sambata, 4 aprilie 2015, dar intre orele 16:30 si 22:00 va oferi doar informatii generale si servicii de urgenta pentru carduri.
 
In unitatile deschise sambata, 4 aprilie, desfăşurarea acestei operatiuni presupune intreruperea functionarii programelor informatice care fac posibila executarea operatiunilor Dvs., incepand cu ora 16:00.
 
Operatiunile pe care le veti putea solicita sunt urmatoarele:
  • depuneri de numerar
  • schimburi valutare
  • operatiuni Western Union (serviciul Western Union la ATM va fi indisponibil in intervalul 20:30 – 21:45)
  • operatiuni cu carduri (plati la POS, retrageri de numerar si plati de facturi la ATM)
  • plati facturi prin Robo BRD
 
Va multumim pentru intelegere si ne cerem scuze pentru eventualele inconveniente cauzate de aceasta situatie.

 

8 Dec 2014

BRD Groupe Société Générale intrerupe temporar sistemul informatic de carduri pentru lucrari de intretinere

In vederea realizarii unor lucrari de intretinere a sistemului informatic de carduri al BRD-Groupe Société Générale, reteaua de ATM-uri si POS-uri a bancii va fi oprita luni, 8 decembrie 2014, intre orele 05:30 si 06:30. In acest interval orar, cardurile bancare emise de BRD - Groupe Société Générale nu vor putea fi utilizate pentru plati la comercianti si retrageri de numerar, in Romania sau in strainatate.

 

28 Nov 2014

Programul unitatilor BRD in perioada 30 noiembrie – 1 Decembrie 2014

Duminica, 30 noiembrie si luni, 1 Decembrie 2014, agentiile din cea mai mare parte a centrelor comerciale din tara si agentia din aeroportul Henri Coanda vor fi disponibile pentru clienti.

De asemenea, sucursala Bacau si agentia Cuza Voda din Buzau vor avea pe 1 Decembrie program de lucru intre orele 09:00 – 13:00, respectiv 08:30 – 12:30.

Restul agentiilor din reteaua bancii, precum si unitatile din Jollie Ville, Auchan Târgu Mures si Baneasa Shopping City nu vor avea program cu clientii.  

Clientii bancii vor avea in aceasta perioada la dispozitie cele peste 1.500 ATM-uri si 24.000 de POS-uri instalate la comercianti.

BRD ramâne aproape de clientii sai si prin serviciile de internet si mobile banking, precum si prin serviciul MyBRD Contact, apelabil la numerele 0800 803 803 (gratuit in reteaua Telekom), 021 302 61 61 (numar cu tarif normal apelabil din tara si strainatate), si *BANCA (*22622 – tarif normal in retelele Orange si Vodafone). MyBRD Contact ofera pe 30 noiembrie si 1 Decembrie:       

  • optiunile automate de consultare sold/operatiuni;
  • serviciile de urgenta dedicate posesorilor de carduri, precum si utilizatorilor serviciilor MyBRD Net, MyBRD Mobile, Multix si BRD@ffice

 

BRD-Groupe Société Générale este cea de-a doua banca din România dupa totalul activelor si banca nr. 1 pe piata româneasca a creditelor sindicalizate. BRD - Groupe Société Générale are 2,2 milioane de clienti si opereaza o retea de aproximativ 870 de unitati. Cu circa 2,3 milioane de carduri valide si o retea de acceptare de peste 24.000 POS si 1.500 de ATM-uri, BRD este banca nr.1 pe piata româneasca a cardurilor. Cu operatiuni de factoring de 918 milioane de euro in 2013, BRD este liderul pietei de factoring din România.

BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare. Grupul are 148.000 de angajati in 76 de tari si 32 de milioane de clienti in intreaga lume, in trei activitati-cheie:

  • Retail banking in Franta
  • Retail banking international, servicii financiare si asigurari
  • Corporate & investment banking, private banking, administrare de active si servicii pentru investitori

www.brd.ro; facebook;

 

05 Nov 2014

Modificarea temporara a programului agentiei Sinaia - Grup Ploiesti

Va informam ca incepand cu data de 25.10.2014, se va suspenda temporar programul de weekend (simbata, intervalul orar 9-14) in cadrul Agentiei Sinaia – Grup Ploiesti, pana la data de 14.12.2014, inclusiv.

Agentia Sinaia ramine deschisa pentru lucrul cu publicul de luni pina vineri, in intervalul 9-17.

 

15 Oct 2014

BRD Groupe Société Générale intrerupe temporar sistemul informatic de carduri pentru lucrari de intretinere

In vederea realizarii unor lucrari de intretinere a sistemului informatic de carduri al BRD-Groupe Société Générale, reteaua de ATM-uri si POS-uri a bancii va fi oprita vineri, 17 octombrie 2014, intre orele 05:30 si 06:15. In acest interval orar, cardurile bancare emise de BRD - Groupe Société Générale nu vor putea fi utilizate pentru plati la comercianti si retrageri de numerar, in Romania sau in strainatate.

 

05 Oct 2014

BRD Groupe Société Générale intrerupe temporar sistemul informatic de carduri pentru lucrari de intretinere

In vederea realizarii unor lucrari de intreţinere a sistemului informatic de carduri al BRD-Groupe Société Générale, reteaua de ATM-uri si POS-uri a bancii va fi oprita luni, 6 octombrie 2014, intre orele 01:25 si 04:40. In acest interval orar, cardurile bancare emise de BRD - Groupe Société Générale nu vor putea fi utilizate pentru plati la comercianti si retrageri de numerar, in Romania sau in strainatate.

 

11 Sep 2014

BRD - Groupe Société Générale intrerupe temporar sistemul informatic de carduri pentru lucrari de intretinere

In vederea realizării unor lucrari de intreţinere a sistemului informatic de carduri al BRD-Groupe Société Générale, reteaua de ATM-uri si POS-uri a bancii va fi oprita luni, 15 septembrie, intre orele 05:30 si 06:00. In acest interval orar, cardurile bancare emise de BRD - Groupe Société Générale nu vor putea fi utilizate pentru plati la comercianti si retrageri de numerar, in Romania sau in strainatate.

 

14 Aug 2014

Programul unitatilor BRD in ziua de 15 august

Pe data de 15 august 2014, unitatile BRD nu vor avea program de lucru cu clientii, cu exceptia:
  • Unitatilor situate in majoritatea centrelor comerciale si a agentiei din aeroportul Henri Coanda (Visa Tax);
  • Agentiilor Bran si Poiana Brasov, cu program de lucru intre orele 10.00 si 14.00 si a agentiei Sinaia, cu program intre orele 9.00 si 13.00.
 
Pe aceeasi data vor fi disponibile urmatoarele servicii comerciale oferite de Contact Center :
  • optiunile automate de consultare sold/operatiuni ;
  • serviciile de urgenta dedicate posesorilor de carduri si utilizatorilor Multix/BRD@ffice. 
 
Serviciul MyBRD Contact este apelabil la numerele de telefon:
  • 0800 803803 (apel gratuit in reteaua Romtelecom),
  • +4021 302 61 61 (numar cu tarif normal, apelabil din tara si strainatate)
  • *BANCA (*22622 - apel cu tarif normal in retelele Orange si Vodafone)

si prin e-mail, la adresa MyBRDContact@brd.ro.

 
BRD-Groupe Société Générale este cea de-a doua banca din Romania dupa totalul activelor si banca nr. 1 pe piata romaneasca a creditelor sindicalizate. BRD – Groupe Société Générale are 2,3 milioane de clienti si opereaza o retea de aproximativ 880 de unitati. Cu peste 2,3 milioane de carduri valide si o retea de acceptare de peste 21.600 de POS-uri si 1.500 de ATM-uri, BRD este banca nr. 1 pe piata romaneasca a cardurilor. Cu operatiuni de factoring de 918 milioane de euro in 2013, BRD este liderul pietei de factoring din Romania.
 
BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare. Grupul are 148.000 de angajati in 76 de tari si 32 de milioane de clienti in intreaga lume, in trei activitati-cheie:
- Retail banking in Franta
- Retail banking international, servicii financiare si asigurari
- Corporate & investment banking, private banking, administrare de active si servicii pentru investitori
 
 

27 Jun 2014

BRD - Groupe Société Générale intrerupe temporar sistemul informatic de carduri pentru lucrari de intretinere

In vederea realizarii unor lucrari de intretinere a sistemului informatic de carduri al BRD-Groupe Société Générale, reteaua de ATM-uri si POS-uri a bancii va fi oprita marti, 1 iulie, intre orele 05:30 si 06:00. In acest interval orar, cardurile bancare emise de BRD - Groupe Société Générale nu vor putea fi utilizate pentru plati la comercianti si retrageri de numerar, in România sau in strainatate.

 

20 Jun 2014

BRD - Groupe Société Générale întrerupe temporar sistemul informatic de carduri pentru lucrări de întreţinere

În vederea realizării unor lucrări de întreţinere a sistemului informatic de carduri al BRD-Groupe Société Générale, reţeaua de ATM-uri şi POS-uri a băncii va fi oprită în noaptea de duminică 22 iunie spre luni 23 iunie 2014, între orele 01:30 şi 05:00. În acest interval orar, cardurile bancare emise de BRD - Groupe Société Générale nu vor putea fi utilizate pentru plăţi la comercianţi şi retrageri de numerar, în România sau în străinătate.
 
 

19 Jun 2014

Incident sistem carduri

Aseara a aparut o situatie de natura tehnica in urma careia clientii BRD nu si-au putut utiliza cardurile. Am constatat imediat situatia si am rezolvat-o in cel mai scurt timp posibil, iar cardurile au putut fi folosite din nou in jurul orei 21:20.
 
Ne cerem scuze pentru neplacerile create si dorim sa va asiguram ca lucram in fiecare zi la imbunatatirea serviciilor noastre.
 
Va multumim pentru intelegere  si ramanem in continuare la dispozitia dumneavoastra!
 
 

06 Jun 2014

Programul unitatilor BRD in ziua de 9 iunie

Pe data de 9 iunie 2014, unitatile BRD nu vor avea program de lucru cu clientii, cu exceptia:
  • Unitatilor situate in majoritatea centrelor comerciale si a agentiei din aeroportul Henri Coanda (Visa Tax);
  • Agentiilor Bran si Poiana Brasov, cu program de lucru intre orele 10.00 si 14.00 si a agentiei Sinaia, cu program intre orele 9.00 si 17.00.
 
Pe aceeasi data vor fi disponibile urmatoarele servicii comerciale oferite de Contact Center :
  • optiunile automate de consultare sold/operatiuni ;
  • serviciile de urgenta dedicate posesorilor de carduri si utilizatorilor Multix/BRD@ffice. 
 
Serviciul Vocalis este apelabil la numerele de telefon:
  • 0800 803803 (apel gratuit in reteaua Romtelecom),
  • +4021 302 61 61 (numar cu tarif normal, apelabil din tara si strainatate)
  • *BANCA (*22622 - apel cu tarif normal in retelele Orange si Vodafone)

si prin e-mail, la adresa MyBRDContact@brd.ro.

 
BRD-Groupe Société Générale este cea de-a doua banca din România dupa totalul activelor si banca nr. 1 pe piata româneasca a creditelor sindicalizate. BRD – Groupe Société Générale are 2,3 milioane de clienti si opereaza o retea de aproximativ 880 de unitati. Cu peste 2,3 milioane de carduri valide si o retea de acceptare de peste 21.600 de POS-uri si 1.500 de ATM-uri, BRD este banca nr. 1 pe piata româneasca a cardurilor. Cu operatiuni de factoring de 918 milioane de euro in 2013, BRD este liderul pietei de factoring din România.
 
BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare. Grupul are 148.000 de angajati in 76 de tari si 32 de milioane de clienti in intreaga lume, in trei activitati-cheie:
- Retail banking in Franta
- Retail banking international, servicii financiare si asigurari
- Corporate & investment banking, private banking, administrare de active si servicii pentru investitori
 
 

30 Apr 2014

Programul unitatilor BRD in ziua de 1 mai

Pe data de 1 mai 2014, unitatile BRD nu vor avea program de lucru cu clientii, cu exceptia:

  • Unitatilor situate in centrele comerciale (cu exceptia Jollie Ville si Auchan Targu Mures, care vor fi inchise);
  • Agentiilor Henri Coanda (Visa Tax), cu program non stop, Bran, cu program intre orele 10.00 si 14.00 si Giarmata, cu program normal de lucru intre orele 07.00 si 21.00.

 

Pe aceeasi data vor fi disponibile urmatoarele servicii comerciale oferite de Contact Center:

  • optiunile automate de consultare sold/operatiuni ;
  • serviciile de urgenta dedicate posesorilor de carduri si utilizatorilor Multix/BRD@ffice. 

 

Serviciul Vocalis este apelabil la numerele de telefon:

  •  0800 803803 (apel gratuit in reteaua Romtelecom),
  • +4021 302 61 61 (numar cu tarif normal, apelabil din tara si strainatate)
  • *BANCA (*22622 - apel cu tarif normal in retelele Orange si Vodafone)

si prin e-mail, la adresa vocalis@brd.ro.

 

 

25 Apr 2014

BRD - Groupe Société Générale intrerupe temporar sistemul informatic pentru lucrari de intretinere

In vederea realizarii unor lucrari de intretinere a sistemului informatic al BRD-Groupe Société Générale, reteaua de ATM-uri si POS-uri a bancii, precum si serviciile de banca la distanta vor fi oprite in noaptea de sambata 26 aprilie spre duminica 27 aprilie 2014, intre orele 02:00 si 08:00.

 

 

04 Apr 2014

BRD - Groupe Société Générale intrerupe temporar sistemul informatic pentru lucrari de intretinere

In vederea realizarii unor lucrari de intretinere a sistemului informatic al BRD-Groupe Société Générale, reteaua de ATM-uri si POS-uri a bancii, precum si serviciile de banca la distanta vor fi oprite in noaptea de sambata 5 aprilie spre duminica 6 aprilie 2014, intre orele 02:00 si 06:45.

 

 

24 Mar 2014

BRD - Groupe Société Générale intrerupe temporar sistemul informatic de carduri pentru lucrari de intretinere

In vederea realizarii unor lucrari de intretinere a sistemului informatic de carduri al BRD-Groupe Société Générale, reteaua de ATM-uri si POS-uri a bancii va fi oprita in noaptea de luni 24 martie spre marti 25 martie 2014, intre orele 03:00 si 05:00. In acest interval orar, cardurile bancare emise de BRD - Groupe Société Générale nu vor putea fi utilizate pentru plati la comercianti si retrageri de numerar, in Romania sau in strainatate.

 

 

14 Feb 2014

Operatiune de mentenanta

Intre 15 februarie, ora 20:30 si 16 februarie, ora 02:00, aplicatiile de mobile banking si internet banking ale BRD vor fi indisponibile in scopul realizarii unei operatiuni de mentenanta tehnica.

 

 

06 Feb 2014

BRD - Groupe Société Générale intrerupe temporar sistemul informatic de carduri pentru lucrari de intretinere

In vederea realizarii unor lucrari de intretinere a sistemului informatic de carduri al BRD-Groupe Société Générale, reteaua de ATM-uri si POS-uri a bancii va fi oprita in noaptea de luni 10 februarie spre marti 11 februarie 2014, intre orele 02:00 si 07:30. In acest interval orar, cardurile bancare emise de BRD - Groupe Société Générale nu vor putea fi utilizate pentru plati la comercianti si retrageri de numerar, in Romania sau in strainatate.
 
 

19 Dec 2013

Programul unitatilor BRD in perioada Sarbatorilor de sfarsit de an

Cea mai mare parte a unitatilor din reteaua BRD - Groupe Société Générale vor functiona conform programului normal de lucru in perioada Sarbatorilor, cu exceptia zilelor nelucratoare - 25 si 26 decembrie 2013, respectiv 1 si 2 ianuarie 2014, cand vor fi inchise.
 
Agentiile BRD - Groupe Société Générale din marile centre comerciale din tara vor functiona si in zilele de 26 decembrie 2013 si 2 ianuarie 2014, potrivit unui program special, afisat la sediul fiecarei unitati.
 
Agentiile Bran si Poiana Brasov vor functiona in zilele de 26 decembrie 2013 si 2 ianuarie 2014, intre orele 10.00 si 14.00, iar casa de schimb valutar Visa Tax din Aeroportul Henri Coanda va avea program non-stop.
 
Pe 24 si 31 decembrie 2013, agentiile BRD vor functiona pana la ora 17:00, cu exceptia celor amplasate in mari magazine si aeroporturi, care vor lucra potrivit unui program specific.
Clientii BRD - Groupe Société Générale vor avea in aceasta perioada la dispozitie cele peste 1.500 ATM-uri si 20.500 de POS-uri instalate la comercianti.
 
In aceasta perioada, BRD ramane aproape de clientii sai si prin serviciile de internet banking, precum si prin Serviciul Vocalis, apelabil la numerele +4021 302 61 61, 0800 803 803 (gratuit in reteaua Romtelecom) si *BANCA (*22622 – tarif normal in retelele Orange si Vodafone). Acest serviciu va oferi toate functionalitatile pe 24 si 31 decembrie intre orele 8:00 si 16:00. In zilele de 25, 26 decembrie 2013, respectiv 1 si 2 ianuarie 2014 vor fi disponibile optiunile automate de interogare sold/operatiuni si suportul de urgenta carduri/banca la distanta.
 
BRD-Groupe Société Générale este cea de-a doua banca din Romania dupa totalul activelor si banca nr. 1 pe piata romaneasca a creditelor sindicalizate. BRD – Groupe Société Générale are 2,3 milioane de clienti si opereaza o retea de aproximativ 900 de unitati. Cu peste 2,3 milioane de carduri valide si o retea de acceptare de peste 21.600 de POS-uri si 1.500 de ATM-uri, BRD este banca nr. 1 pe piata romaneasca a cardurilor. Cu operatiuni de factoring de peste 1 miliard de Euro in 2012, BRD este liderul pietei de factoring din Romania.
 
BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare. Grupul are 154.000 de angajati in 76 de tari si 32 de milioane de clienti in intreaga lume, in trei activitati-cheie:
- Retail banking in Franta
- Retail banking international, servicii financiare si asigurari
- Corporate & investment banking, private banking, administrare de active si servicii pentru investitori.
 
 

29 Nov 2013

Programul unitatilor BRD

In zilele de 30 noiembrie si 1 decembrie 2013, unitatile BRD nu vor avea program de lucru cu clientii, cu exceptia:
  • Unitatilor situate in aeroporturi si mari magazine, care vor avea program de lucru normal (mai putin Agentiile Jolie Ville si Henri Coanda, care sunt inchise pe 1 decembrie 2013)
  • Sucursalei Bacau, Agentiei Mihai Viteazu din Craiova, care isi vor mentine programul de sambata in data de 30 noiembrie 2013
  • Agentiei Sinaia care va lucra in data de 30 noiembrie si 1 decembrie 2013, in intervalul 9:00 - 13:00
  • Agentiilor Bran si Poiana Brasov, care isi vor mentine programul de sambata si vor lucra si duminica, 1 decembrie, intre orele 10 :00-14 :00
 
De asemenea, call center-ul BRD va asigura urmatoarele servicii comerciale:
  • optiunile automate de consultare sold/operatiuni ;
  • serviciile de urgenta dedicate posesorilor de carduri si utilizatorilor Multix/BRD@ffice;
  • autorizari vocale pentru comercianti.
 
Call center-ul BRD poate fi contactat la:
  • 0800 803803 (apel gratuit in reteaua ROMTELECOM),
  • +4021 302 61 61 (numar cu tarif normal apelabil din tara si strainatate) sau
  • *BANCA (*22622 - apel cu tarif normal in retelele Orange si Vodafone)
  • Email: vocalis@brd.ro;
 
 
 

15 Nov 2013

Operatiuni de intretinere sambata, 16 noiembrie 2013

BRD-Groupe Société Générale va realiza sambata, 16 noiembrie 2013, intre orele 14:00 si 24:00, o operatiune ce vizeaza intretinerea sistemelor sale informatice.
 
Ca urmare a acestei acţiuni, unele dintre serviciile bancii, inclusiv cele cu acces la distanta (internet banking, mobile banking, call center), vor fi indisponibile pentru utilizatori, in parte sau in totalitate, in timpul intervalului mentionat.
 
Sistemul informatic de carduri bancare va functiona normal in timpul intervalului mentionat.
 
Ne cerem scuze pentru eventualele inconveniente cauzate de aceasta situatie.
 
 

11 Oct 2013

BRD - Groupe Société Générale intrerupe temporar sistemul informatic de carduri pentru lucrari de intretinere

In vederea realizarii unor lucrari de intretinere a sistemului informatic de carduri al BRD-Groupe Société Générale, reteaua de ATM-uri si POS-uri a bancii va fi oprita in noaptea de sambata 12 octombrie spre duminica 13 octombrie 2013, intre orele 01:20 si 04:00, precum si in noaptea de duminica 13 octombrie spre luni 14 octombrie 2013, intre orele 01:20 si 04:00. In aceste intervale orare, cardurile bancare emise de BRD - Groupe Société Générale nu vor putea fi utilizate pentru plati la comercianti si retrageri de numerar, in Romania sau in strainatate.
 
 

14 Aug 2013

Programul unitatilor BRD in ziua de Sfanta Maria, 15 august

BRD anunta ca unitatile sale teritoriale nu vor avea program cu publicul in ziua de 15 august 2013, cu exceptia:
- agentiilor situate in marile magazine si mall-uri (exceptand agentia Auchan Targu Mures si agentiile Jolie Ville, care vor fi inchise)
- agentiei Carrefour Era Park, care va avea program 9:30-21:00
- agentiilor Sinaia (9:00-13:00) si Bran (10:00-14:00)
- Visa Tax din aeroportul Henri Coanda, care va avea program non-stop.

 

Serviciul Vocalis va asigura clientilor BRD urmatoarele servicii comerciale:
optiuni automate de consultare sold/operatiuni;
servicii de urgenta dedicate posesorilor de carduri si utilizatorilor Multix/BRD@ffice;
autorizari vocale comercianti.

 

Vocalis se afla la dispozitia clientilor in fiecare zi, dluni pana duminica intre orele 08.00 - 22.00 pentru informatii generale/subscrieri/suport produse si servicii BRD Groupe Societe Generale, precum si pentru operatiuni (plati facturi/ transferuri intra si interbancare):

- 0800 803803 (apel gratuit, valabil doar  in reteaua Romtelecom)
- +4021 302 61 61 (numar cu tarif normal, apelabil din tara si strainatate) sau
- *BANCA (*22622 - apel cu tarif normal in retelele Orange si Vodafone)
- Email: vocalis@brd.ro; Web: http://www.brd.ro.

 

BRD-Groupe Société Générale este cea de-a doua banca din Romania dupa totalul activelor. BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare. Grupul are 154.000 de angajati si 32 milioane de clienti in intreaga lume, in trei activitati-cheie:
- Retail banking in Franta
- Retail banking international
- Corporate & Investment Banking

 

 

30 Apr 2013

Programul unitatilor BRD in perioada 1 - 6 mai 2013

In zilele de 1, 5 si 6 mai 2013, unitatile BRD nu vor avea program de lucru cu clientii, cu exceptia:

- unitatilor situate in mari magazine, mall-uri si aeroportul Henri Coanda (Visa Tax);
- agentiilor Bran si Poiana Brasov
care vor functiona potrivit unui program special.

De asemenea, in perioada 1 - 6 mai 2013, serviciile oferite de contact center-ul BRD se vor desfasura dupa urmatorul program:

- Pe 1, 5 si 6 mai 2013 vor fi disponibile:
- optiunile automate de consultare sold/operatiuni;
- serviciile de urgenta dedicate posesorilor de carduri si utilizatorilor Multix/BRD@ffice;

- Pe 4 mai 2013 - Serviciul Vocalis va fi disponibil cu toate optiunile intre orele 08:00 - 16:00;

Serviciul Vocalis se afla la dispozitia clientilor pentru informatii generale/subscrieri/suport produse si servicii BRD, precum si pentru operatiuni (plati facturi/ transferuri intra si interbancare):

- 0800 803803 (apel gratuit in reteaua ROMTELECOM)
- +4021 302 61 61 (numar cu tarif normal, apelabil din tara si strainatate) sau
- *BANCA (*22622 - apel cu tarif normal in retelele Orange si Vodafone)
- E-mail: vocalis@brd.ro.

BRD-Groupe Société Générale este cea de-a doua banca din Romania dupa totalul activelor. BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare. Grupul are 154.000 de angajati si 32 milioane de clienti in intreaga lume, in trei activitati-cheie:

- Retail banking in Franta
- Retail banking international
- Corporate & Investment Banking

 

18 Apr 2013

BRD - Groupe Société Générale intrerupe temporar sistemul informatic de carduri pentru lucrari de intretinere

In vederea realizarii unor lucrari de intretinere a sistemului informatic de carduri al BRD-Groupe Société Générale, reteaua de ATM-uri si POS-uri a bancii va fi oprita vineri, 19 aprilie, intre orele 5:00 si 6:00. In acest interval orar, cardurile bancare emise de BRD - Groupe Société Générale nu vor putea fi utilizate pentru plati la comercianti si retrageri de numerar, in Romania sau in strainatate.

 

 

13 Mar 2013

BRD - Groupe Société Générale intrerupe temporar sistemul informatic de carduri pentru lucrari de intretinere

In vederea realizării unor lucrari de intretinere a sistemului informatic de carduri al BRD-Groupe Société Générale, reteaua de ATM-uri si POS-uri a bancii va fi oprita joi, 14 martie, intre orele 6:00 si 6:55. In acest interval orar, cardurile bancare emise de BRD - Groupe Société Générale nu vor putea fi utilizate pentru plati la comercianti si retrageri de numerar, in Romania sau in strainatate.

 

 

06 Mar 2013

BRD - Groupe Société Générale intrerupe temporar sistemul informatic de carduri pentru lucrari de intretinere

In vederea realizarii unor lucrari de intretinere a sistemului informatic de carduri al BRD-Groupe Société Générale, reteaua de ATM-uri si POS-uri a bancii va fi oprita joi, 7 martie, intre orele 6:00 si 6:30. In acest interval orar, cardurile bancare emise de BRD - Groupe Société Générale nu vor putea fi utilizate pentru plati la comercianti si retrageri de numerar, in Romania sau in strainatate.

 

19 Dec 2013

Programul unitatilor BRD in perioada Sarbatorilor de sfarsit de an

Cea mai mare parte a unitatilor din reteaua BRD - Groupe Société Générale vor functiona conform programului normal de lucru in perioada Sarbatorilor, cu exceptia zilelor nelucratoare - 25 si 26 decembrie 2013, respectiv 1 si 2 ianuarie 2014, cand vor fi inchise.
 
Agentiile BRD - Groupe Société Générale din marile centre comerciale din tara vor functiona si in zilele de 26 decembrie 2013 si 2 ianuarie 2014, potrivit unui program special, afisat la sediul fiecarei unitati.
 
Agentiile Bran si Poiana Brasov vor functiona in zilele de 26 decembrie 2013 si 2 ianuarie 2014, intre orele 10.00 si 14.00, iar casa de schimb valutar Visa Tax din Aeroportul Henri Coanda va avea program non-stop.
 
Pe 24 si 31 decembrie 2013, agentiile BRD vor functiona pana la ora 17:00, cu exceptia celor amplasate in mari magazine si aeroporturi, care vor lucra potrivit unui program specific.
Clientii BRD - Groupe Société Générale vor avea in aceasta perioada la dispozitie cele peste 1.500 ATM-uri si 20.500 de POS-uri instalate la comercianti.
 
In aceasta perioada, BRD ramane aproape de clientii sai si prin serviciile de internet banking, precum si prin Serviciul Vocalis, apelabil la numerele +4021 302 61 61, 0800 803 803 (gratuit in reteaua Romtelecom) si *BANCA (*22622 – tarif normal in retelele Orange si Vodafone). Acest serviciu va oferi toate functionalitatile pe 24 si 31 decembrie intre orele 8:00 si 16:00. In zilele de 25, 26 decembrie 2013, respectiv 1 si 2 ianuarie 2014 vor fi disponibile optiunile automate de interogare sold/operatiuni si suportul de urgenta carduri/banca la distanta.
 
BRD-Groupe Société Générale este cea de-a doua banca din Romania dupa totalul activelor si banca nr. 1 pe piata romaneasca a creditelor sindicalizate. BRD – Groupe Société Générale are 2,3 milioane de clienti si opereaza o retea de aproximativ 900 de unitati. Cu peste 2,3 milioane de carduri valide si o retea de acceptare de peste 21.600 de POS-uri si 1.500 de ATM-uri, BRD este banca nr. 1 pe piata romaneasca a cardurilor. Cu operatiuni de factoring de peste 1 miliard de Euro in 2012, BRD este liderul pietei de factoring din Romania.
 
BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare. Grupul are 154.000 de angajati in 76 de tari si 32 de milioane de clienti in intreaga lume, in trei activitati-cheie:
- Retail banking in Franta
- Retail banking international, servicii financiare si asigurari
- Corporate & investment banking, private banking, administrare de active si servicii pentru investitori.