Asigură-te
că ai instalat
deja
aplicația de
mobile
banking
18-20 noiembrie 2022
În perioada 18-20 noiembrie 2022, efectuăm o operațiune de mentenanță asupra sistemelor informatice.
10-12 septembrie 2021
În perioada 10-12 septembrie vom derula o operațiune de mentenanță asupra aplicației YOU BRD.
În afara acestor intervale, atât aplicația de mobile banking, cât și cea de internet banking pot întâmpina dificultăți sau funcționa intermitent. Te asigurăm că vom încerca să minimizăm impactul și durata acestor situații.
.
01 Iulie 2021
Vă informăm că astăzi, 01.07.2021 ora 22:00 – 23:00, se va efectua o operație de mentenanță evolutivă asupra serviciului YOU BRD.
20 Mai 2021
Ne confruntăm cu unele dificultăți tehnice care îngreunează momentan funcționarea aplicației YOU BRD. Unii dintre utilizatorii serviciilor pot avea dificultăți la logarea în aplicații. Echipele noastre tehnice lucrează la remedierea situației și vă vom informa de îndată ce situația revine la normal. Vă mulțumim pentru înțelegere și răbdare.
12 Mai 2021
Vă informăm că în data 12.05.2021, în intervalul 22:30 - 02:30 , se va efectua o operațiune de mentenanță evolutivă asupra mai multor servicii.
În intervalul menționat:
*tranzacțiile e-Commerce se pot autoriza prin metoda de backup (SMS OTP).
16 Aprilie 2021
Vineri, 16 aprilie, în intervalul orar 05:30-06:30 AM realizăm o operațiune de mentenanță a sistemului de carduri. Respectiv, pentru o oră nu se vor putea efectua tranzacții, utilizând cardurile BRD, iar rețeaua noastră de ATM-uri și POS-uri nu va fi disponibilă. Ne cerem scuze pentru eventualele inconveniențe.
4 Martie 2021
În cursul zilei de ieri unora dintre clienții noștri care beneficiază în mod gratuit de serviciile MyBRD le-au fost percepute în mod eronat comisioane. Ne cerem scuze pentru neplăcerile create și vă asigurăm că lucrăm la remedierea situației în cel mai scurt timp. Astfel, se vor aplica toate corecțiile necesare și toate comisioanele eronate vor fi stornate. Mulțumim pentru înțelegere!
17 Februarie 2021
Saptamana trecuta serviciile de internet si mobile banking MyBRD au intampinat o serie de dificultati tehnice. Iti reconfirmam ca acestea au fost remediate la finalul saptamanii si serviciile MyBRD functioneaza normal.
Daca aceasta situatie ti-a afectat programul sau planurile, ne cerem scuze pentru neplacerile cauzate si vrem sa iti oferim o reducere de 15% la cumparaturi efectuate pe site-ul Carturesti.
Cum functioneaza:
Discount-ul nu se cumuleaza cu alte reduceri sau oferte. Codul este valabil pana la 31.12.2021
Depunem toate eforturile pentru a mentine serviciile BRD la nivelul pe care tu ti-l doresti:
Iti multumim pentru rabdarea si intelegerea pe care ni le-ai aratat saptamana trecuta. Pretuim enorm aceste lucruri si ne impulsioneaza sa facem lucrurile din ce in ce mai bine.
12 Februarie 2021
Actualizare ora 18:30:
Dificultățile tehnice care au afectat funcționarea serviciilor MyBRD au fost rezolvate. Vă mulțumim pentru înțelegere și răbdare.
________
Ne confruntăm cu unele dificultăți tehnice care îngreunează momentan funcționarea serviciilor MyBRD. Unii dintre utilizatorii serviciilor pot avea dificultăți la logarea în aplicații. Echipele noastre tehnice lucrează la remedierea situației și vă vom informa de îndată ce situația revine la normal. Vă mulțumim pentru înțelegere și răbdare.
________
10 Februarie 2021
Actualizare ora 19:30:
În acest moment serviciile MyBRD funcționează, dar există posibilitatea ca în următoarele ore unele tranzacții să întâmpine întârzieri sau să nu poată fi realizate până la stabilizarea soluției tehnice.
Echipele noastre tehnice vor urmări cu cea mai mare atenție funcționarea platformei, astfel încât să poată remedia prompt asemenea situații nedorite.
În ultimele două zile ne-am confruntat cu unele dificultăți tehnice care au îngreunat funcționarea serviciilor MyBRD.
În vederea rezolvării durabile a acestor aspecte tehnice, am decis să întrerupem temporar funcționarea platformei MyBRD. Echipele noastre tehnice lucrează la remedierea situației – pe care sperăm să o rezolvăm în cel mai scurt timp – și vă vom informa de îndată ce situația revine la normal. Vă mulțumim pentru înțelegere și răbdare și vă asigurăm că facem tot ceea ce depinde de noi pentru remediere și, de asemenea, pentru a evita acest gen de situații în viitor.
8 Februarie 2021
Ne confruntăm cu unele probleme tehnice care pot produce dificultăți în accesul la aplicații sau întârzieri în procesarea tranzacțiilor realizate prin intermediul aplicațiilor de internet și mobile banking MyBRD.
Echipele noastre se concentrează pe rezolvarea situației, vom reveni cu informații de îndată ce situația revine la normal.
Vă cerem scuze pentru inconvenientele create și vă asigurăm de tot sprijinul nostru pentru remedierea acestora.
4 Decembrie 2019
Momentan, întâmpinăm dificultăți în preluarea apelurilor telefonice în call center-ul BRD. Echipele noastre tehnice lucrează cu prioritate pentru remedierea acestora.
Până la rezolvarea acestor dificultăți tehnice, vă rugăm să ne contactați la https://www.brd.ro/contacteaza-ne
Vă cerem scuze pentru aceste inconveniente și vă mulțumim pentru înțelegere.
13 Noiembrie 2019
Pentru a crește calitatea serviciilor pe care le oferim, vom realiza marți, 13.11.2019, o operațiune de modernizare a sistemelor noastre informatice. Aceasta va presupune întreruperea temporară a funcționării siteului www.brd.ro între orele 23:00 PM și 24:00 PM.
Mulțumim pentru întelegere și ne cerem scuze pentru eventualele inconveniente cauzate de aceasta situație.
6 Noiembrie 2019
Pentru a crește calitatea serviciilor noastre, vom realiza în noaptea de miercuri 6 noiembrie spre joi, 7 noiembrie 2019, o operație de mentenanță care presupune întreruperea temporară a funcționării sistemului de carduri între orele 03:30 AM și 05:30 AM.
În respectivul interval orar nu vor putea fi realizate operațiuni cu carduri bancare BRD, iar rețeaua de ATM-uri și POS-uri a băncii nu va fi disponibilă.
Vă mulțumim pentru înțelegere și ne cerem scuze pentru eventualele inconveniente cauzate de această situație.
25 Septembrie 2019
Pentru a crește calitatea serviciilor pe care le oferim, vom realiza joi, 26.09.2019, o operațiune de mentenanță a sistemelor noastre informatice. Aceasta va presupune întreruperea temporară a funcționării sistemului de carduri între orele 05:15 AM și 06:15 AM.
În respectivul interval orar nu vor putea fi realizate operațiuni cu carduri bancare BRD, iar rețeaua de ATM-uri si POS-uri a băncii nu va fi disponibilă.
Vă mulțumim pentru înțelegere și ne cerem scuze pentru eventualele inconveniente cauzate de această situație.
18 Septembrie 2019
Pentru a crește calitatea serviciilor pe care le oferim, vom realiza joi, 19.09.2019, o operațiune de mentenanță a sistemelor noastre informatice. Aceasta va presupune întreruperea temporară a funcționării sistemului de carduri între orele 05:00 AM și 06:00 AM.
În respectivul interval orar nu vor putea fi realizate operațiuni cu carduri bancare BRD, iar rețeaua de ATM-uri si POS-uri a băncii nu va fi disponibilă.
Vă mulțumim pentru înțelegere și ne cerem scuze pentru eventualele inconveniente cauzate de această situație.
3 Septembrie 2019
Pentru a crește calitatea serviciilor pe care le oferim, vom realiza marți, 03.09.2019, o operațiune de mentenanță a sistemelor noastre informatice. Aceasta va presupune întreruperea temporară a funcționării sistemului de carduri între orele 06:00 AM și 06:15 AM.
În respectivul interval orar nu vor putea fi realizate operațiuni cu carduri bancare BRD, iar rețeaua de ATM-uri si POS-uri a băncii nu va fi disponibilă.
Vă mulțumim pentru înțelegere și ne cerem scuze pentru eventualele inconveniente cauzate de această situație.
10 Iulie 2019
Pentru a crește calitatea serviciilor pe care le oferim, vom realiza marți, 10.07.2019, o operațiune de modernizare a sistemelor noastre informatice. Aceasta va presupune întreruperea temporară a funcționării siteului www.brd.ro între orele 05:30 PM și 06:00 PM.
Mulțumim pentru întelegere și ne cerem scuze pentru eventualele inconveniente cauzate de aceasta situație.
8 Iulie 2019
Pentru a crește calitatea serviciilor pe care le oferim, vom realiza marți, 8.07.2019, o operațiune de modernizare a sistemelor noastre informatice. Aceasta va presupune întreruperea temporară a funcționării siteului www.brd.ro între orele 08:00 PM și 09:00 PM.
Mulțumim pentru întelegere și ne cerem scuze pentru eventualele inconveniente cauzate de aceasta situație.
11 Februarie 2019
Pentru a crește calitatea serviciilor pe care le oferim, vom realiza marți, 12.02.2019, o operațiune de modernizare a sistemelor noastre informatice. Aceasta va presupune întreruperea temporară a funcționării sistemului de carduri între orele 06:00 AM și 06:30 AM.
În respectivul interval orar nu vor putea fi realizate operațiuni cu carduri bancare BRD, iar rețeaua de ATM-uri și POS-uri a băncii nu va fi disponibilă.
Mulțumim pentru întelegere și ne cerem scuze pentru eventualele inconveniente cauzate de aceasta situație.
09 Noiembrie 2018
Pentru a creşte calitatea serviciilor noastre, vom desfăşura sâmbătă, 10 noiembrie 2018, o operaţiune de modernizare a sistemelor noastre informatice.
Cardurile şi reţeaua de ATM-uri şi POS-uri vor funcţiona normal.
În ceea ce priveşte serviciile MyBRD (internet şi mobile banking), acestea vor funcţiona cu anumite limitări, după cum urmează:
În BRD@ffice, tranzacţiile ordonate după ora 14:00 vor fi procesate automat în ziua următoare, conform orarului de week-end stabilit, cu excepţia schimburilor valutare, care trebuie reintroduse de către clienţi în ziua următoare. Soldul disponibil afişat pe site nu va reflecta operaţiunile clienţilor efectuate după ora 14:00. Lista operaţiunilor va fi disponibilă în următorul extras end-of-day.
Între orele 14:00 şi 22:00, Contact Center – ul BRD va oferi exclusiv informaţii generale şi servicii de urgenţă pentru utilizatorii de carduri.
În unităţile deschise sâmbătă, 10 noiembrie, desfăşurarea acestei operaţiuni presupune întreruperea funcţionării programelor informatice care fac posibilă executarea operaţiunilor clienților, începând cu ora 13:30.
Astfel, începând cu ora menţionată mai sus, vor putea fi efectuate operaţiuni doar prin intermediul automatelor bancare disponibile în unităţi:
11 Octombrie 2018
Pentru a creste calitatea serviciilor pe care le oferim, vom realiza vineri, 12.10.2018, o operatiune de modernizare a sistemelor noastre informatice. Aceasta va presupune intreruperea temporara a functionarii sistemului de carduri, intre orele 06:00 AM si 06:30 AM.
In respectivul interval orar nu vor putea fi realizate operatiuni cu carduri bancare BRD, iar reteaua de ATM-uri si POS-uri a bancii nu va fi disponibila.
Multumim pentru intelegere si ne cerem scuze pentru eventualele inconveniente cauzate de aceasta situație.
21 August 2018
Pentru a creste calitatea serviciilor pe care le oferim, vom realiza joi 23 august 2018, o operatiune de modernizare a sistemelor noastre informatice. Aceasta va presupune intreruperea temporara a functionarii websiteului www.brd.ro intre orele 08:00 PM si 09:00 PM pe data de 23 August 2018.
Va multumim pentru intelegere si ne cerem scuze pentru eventualele inconveniente cauzate de aceasta situatie.
9 August 2018
Pentru a creste calitatea serviciilor pe care le oferim, vom realiza vineri si sambata, 10 si 11 august 2018, o operatiune de modernizare a sistemelor noastre informatice. Aceasta va presupune intreruperea temporara a functionarii websiteului www.brd.ro intre orele 08:00 PM si 09:00 PM pe data de 10 respectiv 11 August 2018.
Va multumim pentru intelegere si ne cerem scuze pentru eventualele inconveniente cauzate de aceasta situatie.
12 Iulie 2018
Mastercard a remediat incidentul ce a afectat platforma de procesare a tranzactiilor. Cardurile Mastercard pot fi folosite la orice terminal din tara sau din strainatate.
In cursul acestei seri, din cauza unui incident la nivelul organizatiei de plata, cardurile emise sub logo-ul Mastercard au putut fi utilizate, pentru o scurta perioada de timp, doar la terminale BRD.
Ne cerem scuze pentru inconvenient.
15 Ianuarie 2018
Pentru a creste calitatea serviciilor pe care le oferim, vom realiza miercuri, 17 ianuarie 2018, o operatiune de modernizare a sistemelor noastre informatice. Aceasta va presupune intreruperea temporara a functionarii sistemului de carduri intre orele 06:00 AM si 06:30 AM.
In respectivul interval orar nu vor putea fi realizate operatiuni cu carduri bancare BRD, iar reteaua de ATM-uri si POS-uri a bancii nu va fi disponibila.
Va multumim pentru intelegere si ne cerem scuze pentru eventualele inconveniente cauzate de aceasta situatie.
2 Noiembrie 2017
In perioada 3 – 4 noiembrie 2017 vor avea loc interventii de mentenanta care vor duce la intreruperi in functionarea unor servicii.
Astfel, pe 3 noiembrie 2017, intre orele 03:00 si 05:00, si pe 4 noiembrie 2017, intre orele 03:00 – 05:00, sistemul de carduri al BRD va fi indisponibil.
In respectivele intervale orare nu vor putea fi realizate operatiuni cu carduri bancare BRD in Romania sau in strainatate, iar reteaua de ATM-uri si POS-uri a bancii nu va fi disponibila.
Multumim pentru intelegere si ne cerem scuze pentru eventualele inconveniente cauzate de aceasta situatie.
31 Octombrie 2017
Va anuntam ca in ultimele ore am intampinat dificultati tehnice cu autorizarea unor tranzactii online cu carduri Mastercard si Maestro, manifestate prin blocarea sumelor pe cont, fara finalizarea tranzactiilor. Situatia a fost remediata si acum procesarea platilor a revenit la normal. Suntem in curs de deblocare a sumelor si reintregire a soldului contului clientilor afectati. Regretam sincer situatia creata si ne cerem scuze pentru neplacerile cauzate. In cazul in care ati intampinat probleme si aveti nevoie de detalii, puteti apela call center-ul BRD. Va asiguram de tot sprijinul nostru pentru a va oferi informatii personalizate despre tranzactiile dumneavoastra.
20 Octombrie 2017
In perioada 21 octombrie 2017, ora 22:30 – 23 octombrie 2017, ora 01:15, vor avea loc interventii de mentenanta care vor duce la intreruperi in functionarea unor servicii.
Astfel, in intervalele 21-22.10.2017 / 22:30 – 01:15 si 22-23.10.2017 / 22:30 – 01:15, serviciile MyBRD, inclusiv centrul de contact, vor fi indisponibile. In aceleasi interval, serviciul BRD@ffice va fi disponibil, cu particularitatea ca soldul contului nu va reflecta tranzactiile prin card bancar.
Multumim pentru intelegere si ne cerem scuze pentru eventualele inconveniente cauzate de aceasta situatie.
12 Octombrie 2017
Pentru a creste calitatea serviciilor pe care le oferim, vom realiza vineri,13.10.2017, o operatiune de modernizare a sistemelor noastre informatice. Aceasta va presupune intreruperea temporara a functionarii sistemului de carduri intre orele 06:00 AM si 06:50 AM.
In respectivul interval orar nu vor putea fi realizate operatiuni cu carduri bancare BRD in Romania si in strainatate, iar reteaua de ATM-uri si POS-uri a bancii nu va fi disponibila.
Multumim pentru intelegere si ne cerem scuze pentru eventualele inconveniente cauzate de aceasta situatie.
5 Septembrie 2017
Pentru a creste calitatea serviciilor pe care le oferim, vom realiza vineri, 8 septembrie 2017, o operatiune de modernizare a sistemelor noastre informatice. Aceasta va presupune intreruperea functionarii sistemului de carduri intre orele 05:30 si 06:20 AM.
In respectivul interval orar nu vor putea fi realizate operatiuni cu carduri bancare BRD in Romania sau strainatate, iar reteaua de ATM-uri si POS-uri a bancii nu va fi disponibila.
Multumim pentru intelegere si ne cerem scuze pentru eventualele inconveniente cauzate de aceasta situatie.
In contextul unor operatiuni de modernizare a sistemelor informatice care vor avea loc sambata, 14.11.2015, anumite aplicatii si servicii BRD vor avea intreruperi in functionare, dupa cum urmeaza:
Serviciile MyBRD Net si MyBRD Mobile:
vor fi disponibile partial in intervalul orar 14:00-20:00:
- tranzactiile initiate in acest interval vor ramane in asteptare si vor fi procesate a doua zi;
- in acest interval orar, soldul contului nu va reflecta tranzactiile efectuate cu cardul;
vor fi indisponibile in intervalul orar 20:00 – 23:30;
Serviciile MyBRD SMS, MyBRD Contact si Western Union la ATM vor fi indisponibile in intervalul orar 14:00 - 23.30;
Serviciul BRD@ffice:
- tranzactiile initiate dupa ora 14:00 vor fi procesate in ziua urmatoare, conform orarului de week-end;
- soldul disponibil afisat pe site nu va reflecta operatiunile clientilor efectuate dupa ora 14:00; acestea vor fi afisate in urmatorul extras end-of-day.
Agentiile deschise in mod curent sambata vor functiona cu program redus sau cu o gama de servicii limitata la:
- depuneri de numerar
- schimburi valutare
- operatiuni Western Union
- operatiuni cu carduri (plati la POS, retrageri de numerar si plati facturi la ATM)
- plati facturi
Lista agentiilor cu program redus sau gama limitata de servicii este disponibila aici.
Va multumim pentru intelegere
Pentru a creste calitatea serviciilor pe care le oferim, vom realiza luni, 6 iulie 2015, o operatiune de modernizare a sistemelor noastre informatice. Aceasta va presupune intreruperea temporara a functionarii sistemului de carduri intre orele 6:00 AM si 6:30 AM.
In respectivul interval orar nu vor putea fi realizate operatiuni cu carduri bancare BRD, iar reteaua de ATM-uri si POS-uri a bancii nu va fi disponibila.
Va multumim pentru intelegere si ne cerem scuze pentru eventualele inconveniente cauzate de aceasta situatie.
Pentru a creste calitatea serviciilor pe care le oferim, vom realiza luni, 22 iunie si miercuri, 24 iunie 2015, operaţiuni de modernizare a sistemelor noastre informatice.
Acestea vor presupune intreruperea temporara a functionarii sistemului de carduri, dupa cum urmeaza:
In respectivele intervale orare nu vor putea fi realizate operatiuni cu carduri bancare BRD, iar reteaua de ATM-uri si POS-uri a bancii nu va fi disponibila.
Va multumim pentru intelegere si ne cerem scuze pentru eventualele inconveniente cauzate de aceasta situatie.
2 aprilie 2015
8 Dec 2014
In vederea realizarii unor lucrari de intretinere a sistemului informatic de carduri al BRD-Groupe Société Générale, reteaua de ATM-uri si POS-uri a bancii va fi oprita luni, 8 decembrie 2014, intre orele 05:30 si 06:30. In acest interval orar, cardurile bancare emise de BRD - Groupe Société Générale nu vor putea fi utilizate pentru plati la comercianti si retrageri de numerar, in Romania sau in strainatate.
28 Nov 2014
Duminica, 30 noiembrie si luni, 1 Decembrie 2014, agentiile din cea mai mare parte a centrelor comerciale din tara si agentia din aeroportul Henri Coanda vor fi disponibile pentru clienti.
De asemenea, sucursala Bacau si agentia Cuza Voda din Buzau vor avea pe 1 Decembrie program de lucru intre orele 09:00 – 13:00, respectiv 08:30 – 12:30.
Restul agentiilor din reteaua bancii, precum si unitatile din Jollie Ville, Auchan Târgu Mures si Baneasa Shopping City nu vor avea program cu clientii.
Clientii bancii vor avea in aceasta perioada la dispozitie cele peste 1.500 ATM-uri si 24.000 de POS-uri instalate la comercianti.
BRD ramâne aproape de clientii sai si prin serviciile de internet si mobile banking, precum si prin serviciul MyBRD Contact, apelabil la numerele 0800 803 803 (gratuit in reteaua Telekom), 021 302 61 61 (numar cu tarif normal apelabil din tara si strainatate), si *BANCA (*22622 – tarif normal in retelele Orange si Vodafone). MyBRD Contact ofera pe 30 noiembrie si 1 Decembrie:
BRD-Groupe Société Générale este cea de-a doua banca din România dupa totalul activelor si banca nr. 1 pe piata româneasca a creditelor sindicalizate. BRD - Groupe Société Générale are 2,2 milioane de clienti si opereaza o retea de aproximativ 870 de unitati. Cu circa 2,3 milioane de carduri valide si o retea de acceptare de peste 24.000 POS si 1.500 de ATM-uri, BRD este banca nr.1 pe piata româneasca a cardurilor. Cu operatiuni de factoring de 918 milioane de euro in 2013, BRD este liderul pietei de factoring din România.
BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare. Grupul are 148.000 de angajati in 76 de tari si 32 de milioane de clienti in intreaga lume, in trei activitati-cheie:
05 Nov 2014
Va informam ca incepand cu data de 25.10.2014, se va suspenda temporar programul de weekend (simbata, intervalul orar 9-14) in cadrul Agentiei Sinaia – Grup Ploiesti, pana la data de 14.12.2014, inclusiv.
Agentia Sinaia ramine deschisa pentru lucrul cu publicul de luni pina vineri, in intervalul 9-17.
15 Oct 2014
In vederea realizarii unor lucrari de intretinere a sistemului informatic de carduri al BRD-Groupe Société Générale, reteaua de ATM-uri si POS-uri a bancii va fi oprita vineri, 17 octombrie 2014, intre orele 05:30 si 06:15. In acest interval orar, cardurile bancare emise de BRD - Groupe Société Générale nu vor putea fi utilizate pentru plati la comercianti si retrageri de numerar, in Romania sau in strainatate.
05 Oct 2014
In vederea realizarii unor lucrari de intreţinere a sistemului informatic de carduri al BRD-Groupe Société Générale, reteaua de ATM-uri si POS-uri a bancii va fi oprita luni, 6 octombrie 2014, intre orele 01:25 si 04:40. In acest interval orar, cardurile bancare emise de BRD - Groupe Société Générale nu vor putea fi utilizate pentru plati la comercianti si retrageri de numerar, in Romania sau in strainatate.
11 Sep 2014
In vederea realizării unor lucrari de intreţinere a sistemului informatic de carduri al BRD-Groupe Société Générale, reteaua de ATM-uri si POS-uri a bancii va fi oprita luni, 15 septembrie, intre orele 05:30 si 06:00. In acest interval orar, cardurile bancare emise de BRD - Groupe Société Générale nu vor putea fi utilizate pentru plati la comercianti si retrageri de numerar, in Romania sau in strainatate.
14 Aug 2014
si prin e-mail, la adresa MyBRDContact@brd.ro.
27 Jun 2014
In vederea realizarii unor lucrari de intretinere a sistemului informatic de carduri al BRD-Groupe Société Générale, reteaua de ATM-uri si POS-uri a bancii va fi oprita marti, 1 iulie, intre orele 05:30 si 06:00. In acest interval orar, cardurile bancare emise de BRD - Groupe Société Générale nu vor putea fi utilizate pentru plati la comercianti si retrageri de numerar, in România sau in strainatate.
20 Jun 2014
19 Jun 2014
06 Jun 2014
si prin e-mail, la adresa MyBRDContact@brd.ro.
30 Apr 2014
Pe data de 1 mai 2014, unitatile BRD nu vor avea program de lucru cu clientii, cu exceptia:
Pe aceeasi data vor fi disponibile urmatoarele servicii comerciale oferite de Contact Center:
Serviciul Vocalis este apelabil la numerele de telefon:
si prin e-mail, la adresa vocalis@brd.ro.
25 Apr 2014
In vederea realizarii unor lucrari de intretinere a sistemului informatic al BRD-Groupe Société Générale, reteaua de ATM-uri si POS-uri a bancii, precum si serviciile de banca la distanta vor fi oprite in noaptea de sambata 26 aprilie spre duminica 27 aprilie 2014, intre orele 02:00 si 08:00.
04 Apr 2014
In vederea realizarii unor lucrari de intretinere a sistemului informatic al BRD-Groupe Société Générale, reteaua de ATM-uri si POS-uri a bancii, precum si serviciile de banca la distanta vor fi oprite in noaptea de sambata 5 aprilie spre duminica 6 aprilie 2014, intre orele 02:00 si 06:45.
24 Mar 2014
In vederea realizarii unor lucrari de intretinere a sistemului informatic de carduri al BRD-Groupe Société Générale, reteaua de ATM-uri si POS-uri a bancii va fi oprita in noaptea de luni 24 martie spre marti 25 martie 2014, intre orele 03:00 si 05:00. In acest interval orar, cardurile bancare emise de BRD - Groupe Société Générale nu vor putea fi utilizate pentru plati la comercianti si retrageri de numerar, in Romania sau in strainatate.
14 Feb 2014
Intre 15 februarie, ora 20:30 si 16 februarie, ora 02:00, aplicatiile de mobile banking si internet banking ale BRD vor fi indisponibile in scopul realizarii unei operatiuni de mentenanta tehnica.
06 Feb 2014
19 Dec 2013
29 Nov 2013
15 Nov 2013
11 Oct 2013
14 Aug 2013
BRD anunta ca unitatile sale teritoriale nu vor avea program cu publicul in ziua de 15 august 2013, cu exceptia:
- agentiilor situate in marile magazine si mall-uri (exceptand agentia Auchan Targu Mures si agentiile Jolie Ville, care vor fi inchise)
- agentiei Carrefour Era Park, care va avea program 9:30-21:00
- agentiilor Sinaia (9:00-13:00) si Bran (10:00-14:00)
- Visa Tax din aeroportul Henri Coanda, care va avea program non-stop.
Serviciul Vocalis va asigura clientilor BRD urmatoarele servicii comerciale:
- optiuni automate de consultare sold/operatiuni;
- servicii de urgenta dedicate posesorilor de carduri si utilizatorilor Multix/BRD@ffice;
- autorizari vocale comercianti.
Vocalis se afla la dispozitia clientilor in fiecare zi, de luni pana duminica intre orele 08.00 - 22.00 pentru informatii generale/subscrieri/suport produse si servicii BRD Groupe Societe Generale, precum si pentru operatiuni (plati facturi/ transferuri intra si interbancare):
- 0800 803803 (apel gratuit, valabil doar in reteaua Romtelecom)
- +4021 302 61 61 (numar cu tarif normal, apelabil din tara si strainatate) sau
- *BANCA (*22622 - apel cu tarif normal in retelele Orange si Vodafone)
- Email: vocalis@brd.ro; Web: http://www.brd.ro.
BRD-Groupe Société Générale este cea de-a doua banca din Romania dupa totalul activelor. BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare. Grupul are 154.000 de angajati si 32 milioane de clienti in intreaga lume, in trei activitati-cheie:
- Retail banking in Franta
- Retail banking international
- Corporate & Investment Banking
30 Apr 2013
In zilele de 1, 5 si 6 mai 2013, unitatile BRD nu vor avea program de lucru cu clientii, cu exceptia:
- unitatilor situate in mari magazine, mall-uri si aeroportul Henri Coanda (Visa Tax);
- agentiilor Bran si Poiana Brasov
care vor functiona potrivit unui program special.
De asemenea, in perioada 1 - 6 mai 2013, serviciile oferite de contact center-ul BRD se vor desfasura dupa urmatorul program:
- Pe 1, 5 si 6 mai 2013 vor fi disponibile:
- optiunile automate de consultare sold/operatiuni;
- serviciile de urgenta dedicate posesorilor de carduri si utilizatorilor Multix/BRD@ffice;
- Pe 4 mai 2013 - Serviciul Vocalis va fi disponibil cu toate optiunile intre orele 08:00 - 16:00;
Serviciul Vocalis se afla la dispozitia clientilor pentru informatii generale/subscrieri/suport produse si servicii BRD, precum si pentru operatiuni (plati facturi/ transferuri intra si interbancare):
- 0800 803803 (apel gratuit in reteaua ROMTELECOM)
- +4021 302 61 61 (numar cu tarif normal, apelabil din tara si strainatate) sau
- *BANCA (*22622 - apel cu tarif normal in retelele Orange si Vodafone)
- E-mail: vocalis@brd.ro.
BRD-Groupe Société Générale este cea de-a doua banca din Romania dupa totalul activelor. BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare. Grupul are 154.000 de angajati si 32 milioane de clienti in intreaga lume, in trei activitati-cheie:
- Retail banking in Franta
- Retail banking international
- Corporate & Investment Banking
18 Apr 2013
In vederea realizarii unor lucrari de intretinere a sistemului informatic de carduri al BRD-Groupe Société Générale, reteaua de ATM-uri si POS-uri a bancii va fi oprita vineri, 19 aprilie, intre orele 5:00 si 6:00. In acest interval orar, cardurile bancare emise de BRD - Groupe Société Générale nu vor putea fi utilizate pentru plati la comercianti si retrageri de numerar, in Romania sau in strainatate.
13 Mar 2013
In vederea realizării unor lucrari de intretinere a sistemului informatic de carduri al BRD-Groupe Société Générale, reteaua de ATM-uri si POS-uri a bancii va fi oprita joi, 14 martie, intre orele 6:00 si 6:55. In acest interval orar, cardurile bancare emise de BRD - Groupe Société Générale nu vor putea fi utilizate pentru plati la comercianti si retrageri de numerar, in Romania sau in strainatate.
06 Mar 2013
In vederea realizarii unor lucrari de intretinere a sistemului informatic de carduri al BRD-Groupe Société Générale, reteaua de ATM-uri si POS-uri a bancii va fi oprita joi, 7 martie, intre orele 6:00 si 6:30. In acest interval orar, cardurile bancare emise de BRD - Groupe Société Générale nu vor putea fi utilizate pentru plati la comercianti si retrageri de numerar, in Romania sau in strainatate.
19 Dec 2013